Τέσσερις ημέρες με συγκεντρωμένες επιχειρήσεις σε μια διαδικτυακή, διαδραστική και παγκόσμια πλατφόρμα
Σε αναβολή για ακόμα έναν χρόνο οδηγεί η πανδημία την κλαδική έκθεση PETS TODAY
Όχι εντελώς απροσδόκητα, η εξέλιξη της πανδημίας, μας οδηγεί σε ακόμα μια δύσκολη απόφαση, αυτή της αναβολής της κλαδικής έκθεσης PETS TODAY. Πλέον, η έκθεση σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί το Φθινόπωρο του 2022, με τις ακριβείς νέες ημερομηνίες να καθορίζονται το επόμενο διάστημα.
Το Business Coaching και οι ωφέλειές του στο Επιχειρείν
Έχετε φτάσει σ’ ένα σημείο της ζωής σας που δεν έχετε πετύχει τους στόχους σας. Έχετε μία εργασία, καριέρα ή επιχείρηση που αισθάνεστε πως δεν πηγαίνει «καλά». Έχετε συνεργάτες που σας εκτιμούν και οι σχέσεις σας κυλούν ομαλά αλλά και το αντίστροφο.
Ηλεκτρονικό εμπόριο: 6 βήματα στον δρόμο προς την επιτυχία
Ο online ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος. Χρειάζεται σωστή στρατηγική.
Η διαχείριση του δυσαρεστημένου πελάτη
Είναι γεγονός ότι η επικοινωνία με ένα δυσαρεστημένο πελάτη, μπορεί να σας χαλάσει την μέρα και ίσως είναι κάτι που με κάθε τρόπο θα θέλατε να αποφύγετε.
Ωστόσο, τα παράπονα προσφέρουν την ευκαιρία να κατανοήσετε την εμπειρία του πελάτη, ώστε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες σας.
Μυοκαρδιοπάθειες του σκύλου
Οι μυοκαρδιοπάθειες αποτελούν το δεύτερο σε συχνότητα νόσημα της καρδιάς του σκύλου μετά τη χρόνια βαλβιδοπάθεια.
Αντί να αναζητάτε νέους πελάτες, διατηρήστε τους ήδη υπάρχοντες…
Οι μαθητές μου εκπλήσσονται όταν, στο πρώτο μάθημα, τους λέω ότι το Μάρκετινγκ δεν είναι Διαφήμιση και Promotion. Μία από τις πρώτες διαφάνειες που τους δείχνω είναι ότι το Μάρκετινγκ είναι «η τέχνη να βρίσκεις και να διατηρείς πελάτες». Και η αλήθεια είναι ότι στο πρώτο σκέλος (…να βρεις…) οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις είναι πολύ καλές, όμως εκεί που νοσούν είναι στο δεύτερο (…να διατηρείς).
Και φυσικά, οι μαθητές μου δεν είναι οι μόνοι που εκπλήσσονται, καθώς οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και όχι μόνο, έχουν την ίδια αντίληψη.
Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
Το κλασσικό ρητό «ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο» φαίνεται να είναι διαχρονικό καθώς είναι προφανές ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τους πελάτες της.
Η σωστή, λοιπόν, εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις. Δεν είναι μία διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Είναι μια διαδικασία η οποία πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης για να επιτελείτε σωστά και να φέρνει αποτελέσματα.
Νομοσχέδιο για Ζώα Συντροφιάς «Πρόγραμμα Άργος»
Ο Σύλλογός μας, από τη δεκαετία του 2000 ως Σύλλογος Μακεδονίας – Θράκης τότε και στη συνέχεια με την τωρινή του μορφή, διατηρούσε πάντα επαφές με το εκάστοτε αρμόδιο Υπουργείο και συμμετείχε ενεργά στις διαβουλεύσεις που έγιναν παρουσία του συνόλου των φορέων, τόσο για το νόμο 4039/12 όσο και για τις μετέπειτα νομοθετικές ενέργειες.
Μετά έκπληξης διαπιστώσαμε ότι η πλειοψηφία των φορέων – μεταξύ αυτών και ο δικός μας Σύλλογος – δεν κλήθηκαν σε διαβούλευση για το νέο σχέδιο νόμου, που κατατέθηκε από αναρμόδιο Υπουργείο, το Υπουργείο Εσωτερικών.
ZOOMARK 2021
ΜΠΟΛΟΝΙΑ 10-12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Όλη βιομηχανία των προϊόντων και των αξεσουάρ για τα κατοικίδια θα ξανασυναντηθεί στη Bolognafiere!