ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ
Pet Awards 2020
πρώτη χρονιά διοργανώνονται τα Pet Awards στην Ελλάδα με στόχο να αναδείξουν την αριστεία και την καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Συναισθηματική σχέση μάρκας – καταναλωτή στην κατηγορία των κατοικιδίων
Ο ανώτερος στόχος μιας μάρκας είναι να δημιουργήσει μια συναισθηματική σχέση με τον καταναλωτή. Σε μια αγορά όπου τα λειτουργικά χαρακτηριστικά δεν είναι ικανά να προσφέρουν διαφοροποίηση, πως μπορεί μια μάρκα να δώσει ώθηση στις συναισθηματικές της αξίες και να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της;
H Avizoon® τώρα και στην Ελληνική αγορά από την DONALD
Η Αvizoon είναι μια Πορτογαλική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1990 με σκοπό να στηρίξουμε και να προσφέρουμε σε όλους τους ιδιοκτήτες πτηνών τη μεγαλύτερη και καλύτερη γκάμα προϊόντων για πτηνά.
Josera Hellas A.E.
Στο προηγούμενο τεύχος εκ παραδρομής είχαν δημοσιευτεί λανθασμένα στοιχεία επικοινωνίας της Josera Hellas. Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη.
Σεμινάριο Fish4Dogs Ηellas
Στις 06/11/2019 πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Pallas Athena συνάντηση με θέμα την ενημέρωση όσον αφορά τα προϊόντα της Fish4Dogs από τις κυρίες Samantha Young και Sarah Fowler (Fish4Dogs Uk).
Γνωρίστε το DONALD ΒΙRD CLUB!
Η εταιρεία Donald στηρίζει όλους τους εκτροφείς και φίλους των πτηνών και γι’αυτό δημιούργησε το Donald Bird Club.
«Verba volant, scripta manent»
“ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΤΟΥΝ, ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ”
#WeAreBetterWithPets Weekend by PURINA
Αυτόν τον Σεπτέμβριο, ένας νέος τετράποδος φίλος σε περιμένει στο The Westin Resort Costa Navarino
27 -29 Σεπτεμβρίου
Μεγαλύτερη η χρηματοδότηση για τις Εμπορικές Εκθέσεις: Οι εμπορικές εκθέσεις λαμβάνουν πλέον μεγαλύτερα ποσοστά από τους προϋπολογισμούς marketing των εταιριών!
Δελτίο τύπου: Έρευνα ΑUMA – Ένωση Γερμανικών Εμπορικών Εκθέσεων
Mετάφραση-Απόδοση στα ελληνικά: Καλλιρρόη Πανοπούλου
Οι εμπορικές εκθέσεις παραμένουν ένα στρατηγικά σημαντικό μέρος του B2B μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με την AUMA, την Ένωση της Γερμανικής Βιομηχανίας Εμπορικών Εκθέσεων. Αυτό υποστηρίζεται από τα αποτελέσματα της νέας έρευνας της AUMA για την MesumeTrend 2019. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα αντιπροσωπευτικού δείγματος 500 εταιρειών που εκθέτουν κυρίως σε εμπορικές εκθέσεις B2B, το 29% των Γερμανών εκθετών σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο στην συμμετοχή του σε εκθέσεις το 2019 και το 2020, τόσο στη Γερμανία όσο και στο εξωτερικό. Το 56% σκοπεύει να κρατήσει τις δαπάνες του το ίδιο και μόνο το 15% σκοπεύει να δαπανήσει λιγότερα.
Κατά μέσο όρο, οι εταιρείες σκοπεύουν να αυξήσουν τους εμπορικούς τους προϋπολογισμούς για τα επόμενα δύο έτη κατά 3% σε σύγκριση με το 2017 – 2018.