Λίλιαν Λυκουροπούλου – Βασίλης Χρυσόπουλος

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ PERFECT PET, ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ!

Συνέντευξη στη Μαριάννα Κουρκούνη, δημοσιογράφο

Η ελληνική επιχειρηματικότητα δημιουργεί, επιβιώνει και ανθίζει ακόμα και στα δύσκολα.
Σίγουρα οι συνθήκες δεν είναι πάντα ιδανικές. Όμως με γερά θεμέλια, σεβασμό στους συνεργάτες του και πάνω απ’ όλα, πάθος για τη δουλειά του, μπορεί κανείς μέσα σε λίγα χρόνια να χτίσει μια επιχείρηση που όχι μόνο κυριαρχεί, αλλά στηρίζει την εγχώρια αγορά. Αυτό μας μαθαίνει η ιστορία της Perfect Pet, μιας επιχείρησης που γεννήθηκε με όραμα και ελάχιστο κεφάλαιο το 2006 και σήμερα είναι ένας από τους μεγαλύτερους διανομείς προϊόντων και αξεσουάρ για ζώα συντροφιάς στην Ελλάδα.

Συζητώντας με τη Λίλιαν Λυκουροπούλου και τον Βασίλη Χρυσόπουλο στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στον Ασπρόπυργο, διαπιστώσαμε πως, παρά τις πραγματικά πολλές αλλαγές σε εγκαταστάσεις, ανθρώπινο δυναμικό, κωδικούς προϊόντων και συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό τα τελευταία 15 χρόνια, οι ίδιοι δεν έχουν αλλάξει καθόλου! Παρατηρείς εύκολα τον ενθουσιασμό στα μάτια τους και την ίδια πρώτη αγάπη γι’ αυτό που κάνουν. Ο συνομιλητής τους αντιλαμβάνεται εύκολα, πως οι αξίες που έχουν ως άνθρωποι έχουν ενσωματωθεί στις αξίες της εταιρείας. Ο σεβασμός και το πραγματικό ενδιαφέρον για τους συνεργάτες, η ομαδική δουλειά και η επένδυση στην εξέλιξη, αποτελούν τους αναλοίωτους πυλώνες αναφοράς, πάνω στους οποίους αποφάσισαν να στηρίξουν εξ’ αρχής την επιτυχία και κυρίως το μέλλον της Perfect Pet. Και όπως διαπιστώσαμε, η απόφασή τους αυτή, έχει αποδώσει καρπούς.

Τι ήταν αυτό που σας κέντρισε το ενδιαφέρον ώστε να ξεκινήσετε την Perfect Pet το 2006;

Λίλιαν Λυκουροπούλου (Λ.Λ.): Η Perfect Pet προέκυψε ως μια ευτυχής συγκυρία. Εκπλήρωσε τις ανησυχίες που είχαμε σαν άνθρωποι και οι δυο μας, να εξελιχθούμε επαγγελματικά, σε συνδυασμό με την πραγματική χημεία μεταξύ μας. Αυτά ήταν τα στοιχεία που μας οδήγησαν στο να βάλουμε το πρώτο λιθαράκι σε εκείνο το επαγγελματικό μας πρώτο βήμα. Η επιλογή του σωστού ανθρώπου – συνεργάτη, ήταν για μένα κομβική για να πάρω την απόφαση και να ξεκινήσουμε με τον Βασίλη αυτήν την εταιρία, κυριολεκτικά από το μηδέν.

Βασίλης Χρυσόπουλος (Β.Χ.): Πολύ σημαντικό ρόλο στη δημιουργία της Perfect Pet, πέρα από αυτά που ανέφερε πολύ σωστά η Λίλιαν, ήταν φυσικά και η πρότερη εμπειρία που είχαμε στον κλάδο από την πλευρά της λιανικής και η αγάπη μας για τα μικρά ζώα. Και οι δυο είχαμε και έχουμε, πολύ καλή γνώση της αγοράς και των επιχειρηματικών κενών που δημιουργούν οι ανάγκες των ίδιων των κηδεμόνων των ζώων συντροφιάς. Αυτά τα κενά θελήσαμε τότε και θέλουμε ακόμα, να καλύψουμε μέσω της Perfect Pet. Σίγουρα στην αρχή δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πως θα είχαμε τέτοια εξέλιξη.
Όμως είμαστε αισιόδοξοι άνθρωποι από τη φύση μας και βλέπουμε μπροστά. Η αισιοδοξία μας λοιπόν ήταν ένα ακόμα από τα βασικά συστατικά που μας ώθησαν στο να δημιουργήσουμε την εταιρεία.

Από τις απαντήσεις σας καταλαβαίνω πως οι άριστες σχέσεις μεταξύ σας ήταν ένα σημαντικό πρώτο βήμα. Υπάρξε όμως και κάποια “συνταγή” που βοήθησε στο να ευοδωθεί η μεταξύ σας συνεργασία;

Β.Χ.: Η χημεία μας όπως ανέφερε η Λίλιαν, έχει ως αποτέλεσμα την καλή μας συνεργασία και αυτό αποτυπώνεται και στο εσωτερικό της εταιρείας. Είναι αυτό ακριβώς το ίδιο που μας έχει δέσει και με τους συνεργάτες μας. Στα 15 χρόνια που είμαστε συνέταιροι με τη Λίλιαν δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ. Δείχνουμε κατανόηση και σεβασμό ο ένας για τον άλλον και αυτό έχει συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της συνεργασίας μας. Βέβαια από την πρώτη κιόλας ημέρα είχαμε χωρίσει λίγο πολύ τους ρόλους μας. Εγώ ήμουν και συνεχίζω να είμαι κυρίως στις εισαγωγές και τις πωλήσεις και η Λίλιαν στην εσωτερική οργάνωση, υπεύθυνη για την αποθήκευση και τη διανομή, αλλά και τα οικονομικά. Έτσι, ο καθένας μας έχει κυρίως τον δικό του χώρο αρμοδιοτήτων μέσα στον οποίο ενεργεί.

Λ.Λ.: Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πολύ διαφορετικοί με τον Βασίλη και έτσι θα τολμούσα να πω ότι ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.
Ναι, έχουμε καταφέρει μεταξύ μας την ιδανική ισορροπία. Διαφωνίες φυσικά και υπάρχουν.
Είναι υγειέστατο να υπάρχουν σε κάθε σχέση, είτε είναι επαγγελματική είτε προσωπική. Όμως ποτέ δεν αφήσαμε αυτές τις διαφωνίες να χαλάσουν το καλό κλίμα που έχουμε μεταξύ μας. Κρατήσαμε την ευεργετική δράση των διαφωνιών, στην συνεργασία μας, έτσι ο ένας στηρίζει τον άλλον. Αναγνωρίζουμε τα λάθη, τις αδυναμίες και τα δυνατά μας στοιχεία και έτσι προχωράμε μπροστά. Έχουμε χωριστούς ρόλους μεν, αλλά ακόμα και αν κάποιος από τους δύο αντιληφθεί ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά, σε οποιοδήποτε τμήμα, αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα μιλήσει, ή δεν θα επέμβει. Αντίθετα θα προσπαθήσει να βοηθήσει.

Περιγράψτε μας μια τυπική σας ημέρα στην εταιρεία. Πόσο έχει αλλάξει από εκείνες τις πρώτες ημέρες του 2006;

Λ.Λ.: Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω οι ρόλοι μας ήταν διαφορετικοί. Από τα πρώτα χρόνια ο Βασίλης ήταν εκείνος που πραγματοποιούσε τις συμφωνίες με τους πελάτες αλλά και ουσιαστικά έκανε τις παραδόσεις. Εγώ αναλάμβανα τις εσωτερικές εργασίες και τις παραλαβές των προϊόντων. Ετοίμαζα όλες τις παραγγελίες και φρόντιζα για τη σωστή παράδοσή τους. Από τότε και μέχρι σήμερα ουσιαστικά δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Η μόνη διαφορά είναι πως πλέον, λόγω όγκου δουλειάς, κάθε μέρα στην Perfect Pet είναι γεμάτη. Καθημερινά εξακολουθώ να είμαι κοντά τόσο στο τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών, στην αποθήκη και την παρακολούθηση της διανομής. Με την ίδια επιμέλεια είτε παρακολουθώ από το μόνιτορ είτε φυσικά με την παρουσία μου την πορεία κάθε παραγγελίας. Φρόντιζα και εξακολουθώ να φροντίζω με τον ίδιο ενθουσιασμό και την μικρότερη παραγγελία, τις ανάγκες κάθε συνεργάτη.

Β.Χ.: Πραγματικά παλαιότερα επισκεπτόμουν τους συνεργάτες μας στα καταστήματα, πιο συχνά, έκανα πολλές από τις παραδόσεις και είχα την ευκαιρία να τους ακούσω από κοντά. Σήμερα, εκείνο που έχει αλλάξει είναι ο όγκος της καθημερινής μου δουλειάς και είναι πλέον δύσκολο να συντηρήσω αυτήν την καθημερινή δια ζώσης επαφή.

…ακόμα και σήμερα που διαθέτουμε χιλιάδες κωδικούς, κάθε φορά που έρχεται κάτι καινούργιο δεν μπορώ να περιμένω, είμαι εκεί τη στιγμή που ξεφορτώνεται, για να το δω πρώτος, σαν ένα παιδί που πάει με ανυπομονησία να παίξει με το νέο του παιχνίδι

Αυτή η επαφή και επικοινωνία δεν σας κρύβω ότι μου λείπει. Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθώ ακόμα και σήμερα να βρίσκω χρόνο και να επισκέπτομαι τους συνεργάτες μας στα καταστήματα τους όσο πιο συχνά μπορώ. Η κάθε μέρα στη δουλειά είναι για εμένα σαν την πρώτη μέρα. Έχω και γω τον ίδιο ακριβώς ενθουσιασμό που είχα στην αρχή. Χαρακτηριστικά να σας αναφέρω, ότι ακόμα και σήμερα που διαθέτουμε χιλιάδες κωδικούς, κάθε φορά που έρχεται κάτι καινούργιο δεν μπορώ να περιμένω, είμαι εκεί τη στιγμή που ξεφορτώνεται, για να το δω πρώτος, σαν ένα παιδί που πάει με ανυπομονησία να παίξει με το νέο του παιχνίδι.
Θέλω να δω αν είναι όπως το φανταζόμουν, αν ήρθε όπως το περιμέναμε. Τέτοια επαφή είχαμε και έχουμε με τα προϊόντα μας και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό. Δείχνει την αγάπη και το προσωπικό ενδιαφέρον που έχουμε για τη δουλειά μας. Δεν έχουμε απομακρυνθεί από τη βάση μας και αυτό θέλουμε να το διατηρήσουμε. Το ίδιο όμως λέω και για τους συνεργάτες μας. Θέλω να βλέπω γύρω μου ανθρώπους με όρεξη, να μοιραζόμαστε όλοι τον ίδιο ενθουσιασμό και χαρά γι’ αυτό που κάνουμε.

Ποιες είναι οι πιο σημαντικές στιγμές που θυμάστε από την μέχρι σήμερα πορεία σας;

Λ.Λ.: Ευτυχώς είναι πάρα πολλές. Ίσως η πιο δυνατή ανάμεσά τους είναι η αρχή της συνεργασίας μας με την Total και την Equilibrio, που ήταν και η πρώτη αντιπροσωπεία μας το 2006. Η στιγμή αυτή ήταν σταθμός για εμάς, γιατί βοήθησε την Perfect Pet να κάνει ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα στον κλάδο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που αυτή η πρώτη συνεργασία μας με την Equilibrio παραμένει ενεργή μέχρι και σήμερα.
Σημαντικές όμως στιγμές είναι και οι συνεργασίες με την Βελγική Beduco το 2008, και με την Ιταλική Nova Foods, η οποία μετέπειτα εξαγοράστηκε από την Affinity Petcare. Αλλά και όλες οι συνεργασίες μας αποτελούν στιγμές σημαντικές για μας, όπως με την Bunny και την Hunter.

Β.Χ.: Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την Λίλιαν, αλλά θα ήθελα να προσθέσω πως ιδιαίτερη στιγμή ήταν και η απόφαση να δημιουργήσουμε το 2015 τα δικά μας Brand, το Celebrate Freshness και το Perfect Care, δύο brands που βλέπουμε και αγαπάμε σαν δικά μας παιδιά. Κομβική στιγμή για την επιχείρηση θεωρούμε φυσικά και τις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν το 2017 στην τεχνολογία, τα logistics (νέες αποθήκες και στόλος διανομής) και την εγκατάσταση του νέου ERP (σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού).
Ο συνδιασμός αυτών αποτέλεσε ένα πολύ σημαντικό σκαλί για να αυξήσουμε ακόμα περισσότερο τον όγκο των προϊόντων που διαχειριζόμαστε.
Χωρίς αυτές τις επενδύσεις, δεν θα ήμασταν σε θέση να υπογράψουμε και τη διεύρυνση της συνεργασίας μας με την Affinity Petcare στις αρχές του έτους.

Η Perfect Pet είναι σήμερα μια ανταγωνιστική επιχείρηση με μεγάλο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και πελατών. Πόσο σημαντικό ρόλο έχουν παίξει οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στα εξειδικευμένα κατάστήματα (pet shops) σε όλη αυτήν τη διαδρομή;

Λ.Λ.: Επενδύουμε πάρα πολύ σε κάθε συνεργασία μας. Γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια, ελάχιστες είναι οι συμφωνίες της Perfect Pet που έχουν σταματήσει. Και οι δύο στοχεύουμε και θέλουμε μακροχρόνιες συνεργασίες. Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας και θέλουμε να έχουμε καλή σχέση μαζί τους. Με τους περισσότερους αυτή η επαγγελματική σχέση έχει γίνει και προσωπική ή φιλική με το πέρασμα των χρόνων. Αυτό το εισπράτουμε ως ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα για εμάς.

Β.Χ.: Πραγματικά. Οι προσωπικές σχέσεις που διαμορφώνουμε μαζί τους είναι το κλειδί της επιτυχίας μας. Αν θέλουμε να εξετάσουμε τι πραγματικά είναι αυτό που μας έχει δώσει τόση δύναμη και μας έχει σήμερα φτάσει ως εδώ, πέρα από την προσωπική μας ενασχόληση και αγάπη για το αντικείμενο, είναι αυτή η σχέση που έχει αναπτύξει η εταιρεία με τους συνεργάτες της, δηλαδή τους ανθρώπους στα καταστήματα.
Αυτές τις σχέσεις προσπαθώ να τις συντηρώ τηλεφωνικά, ακόμα και τώρα που δεν προλαβαίνω να τους επισκέπτομαι όσο συχνά θα ήθελα. Με ενδιαφέρει να ακούω τα προβλήματα, τα παράπονα και τις επιτυχίες καθενός ξεχωριστά.
Από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο.

…ιδιαίτερη στιγμή ήταν και η απόφαση να δημιουργήσουμε το 2015 τα δικά μας Brand, το Celebrate Freshness και το Perfect Care, δύο brands που βλέπουμε και αγαπάμε σαν δικά μας παιδιά

Και με εκείνους τους ανθρώπους που σας στήριξαν στα πρώτα σας βήματα, αυτούς που έκαναν τις πρώτες παραγγελίες στην Perfect Pet, πόσο κοντά τους είστε σήμερα;

Β.Χ.: Η σχέση μας παραμένει ακριβώς η ίδια και αυτό θέλουμε να μείνει ως έχει όσο και να μεγαλώσει η εταιρεία. Αυτόν τον σεβασμό που έχουμε η Λίλιαν και εγώ για τους συνεργάτες μας προσπαθώ να περάσω και στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας. Τους συμβουλεύουμε να είναι ταπεινοί και προσιτοί, να ακούνε και να καταγράφουν τα πάντα, καλά και κακά, όπως κάνουμε και εμείς. Να πηγαίνουν στα καταστήματα με ταπεινοφροσύνη, όπως πήγαινα εγώ πριν από 15 χρόνια ως νέος αντιπρόσωπος της Equilibrio. Η συμπεριφορά τους θα πρέπει να είναι η ίδια ακόμα και τώρα που έχουμε να δείξουμε χιλιάδες προϊόντα και όχι μόνο ένα. Σίγουρα πολλοί συνεργάτες που ξεκίνησαν μαζί μας δεν είναι πλέον στον χώρο και λυπούμαστε γι’ αυτό.
Όμως με εκείνους που παραμένουν ενεργοί προσπαθούμε και θέλουμε να έχουμε την ίδια σχέση. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει αυτό.
Είναι η φιλοσοφία τόσο της Λίλιαν όσο και η δική μου, αλλά και κατ’ επέκταση της Perfect Pet. Να αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα του πελάτη, να τον εξυπηρετούμε, να νοιαζόμαστε για εκείνον και την επιχείρησή του. Αυτή ήταν, είναι και θέλουμε να παραμείνει η ταυτότητά μας όσο και αν μεγαλώσουμε.

Φιλοσοφία της Perfect Pet είναι να αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα του πελάτη, να τον εξυπηρετούμε, να νοιαζόμαστε για εκείνον και την επιχείρησή του. Αυτή ήταν, είναι και θέλουμε να παραμείνει η ταυτότητά μας όσο και αν μεγαλώσουμε.

Λ.Λ.: Θα ήθελα να σας τονίσω ότι με την ίδια αγάπη και φροντίδα που έφτιαξα την πρώτη παραγγελία πριν από 15 χρόνια, φροντίζω και τις νέες που έρχονται σήμερα. Το βλέμμα και το ενδιαφέρον μου είναι στραμμένο καθημερινά στις παραγγελίες που φεύγουν για όλους τους πελάτες μας. Θεωρώ πως οι αλλαγές που ήρθαν στην πορεία με την ανάπτυξη της Perfect Pet δεν μας απομάκρυναν από αυτήν την προσωπική σχέση. Αντίθετα, μας βοήθησαν στο να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες στους συνεργάτες μας. Σίγουρα μαζί με τον όγκο δουλειάς αυξάνονται και οι προκλήσεις στη διαχείριση. Όμως, οι επενδύσεις μας στον εκσυγχρονισμό των ψηφιακών εργαλείων για τη δουλειά μας, η βοήθεια της τεχνολογίας και του αυτοματισμού, έχει λειτουργήσει προς όφελος του πελάτη μας.

Όταν ξεκινήσατε ήσασταν μόνο οι δυο σας.
Όμως τώρα η εταιρεία απασχολεί περίπου 50 εργαζόμενους. Ποια είναι η σχέση σας μαζί τους;

Β.Χ.: Σίγουρα στους εργαζόμενους της Perfect Pet χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια. Ως επιχείρηση αναγνωρίζουμε πως η δουλειά είναι υπόθεση ομαδική και η επιτυχία έρχεται μέσω της καλής συνεργασίας που έχουμε μεταξύ μας. Όπως σε ένα ομαδικό άθλημα δεν αρκεί να είναι καλοί μόνο οι προπονητές για να πάει μπροστά η ομάδα, έτσι και εδώ όλοι έχουν μερίδιο στην επιτυχία.

Λ.Λ.: Κάθε εργαζόμενος που δουλεύει δίπλα μας είναι σημαντικός. Σεβόμαστε το έργο και την παρουσία του και προσπαθούμε να κρατάμε προσωπικές επαφές με όλους. Δεν υπάρχει μέρα που να μην περάσουμε και να μην αφουγκραστούμε τις ανάγκες των ανθρώπων μας. Άλλωστε γνωρίζουν όλοι ότι με τον Βασίλη δεν κληρονομήσαμε μια έτοιμη επιχείρηση, γι’ αυτό και οι δυο μας έχουμε περάσει από κάθε πόστο της εταιρείας. Αυτή ακριβώς η προσωπική πείρα μας φέρνει κοντά στους ανθρώπους που ήρθαν μαζί μας στην πορεία. Αναγνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες που έχει κάθε τομέας και αυτό μας κάνει να σεβόμαστε ακόμα πιο πολύ τον κόπο των ανθρώπων της Perfect Pet.

Η αγάπη για τη δουλειά και ο σεβασμός μεταξύ σας και με τους συνεργάτες σας είναι το ένα κομμάτι που κάνει την Perfect Pet ένα ξεχωριστό εγχείρημα. Το άλλο, όπως αναφέρατε, είναι ο σεβασμός και η αγάπη σας προς τα μικρά ζώα. Πώς μεταφράζεται αυτή η ευαισθησία σας;

Β.Χ.: Ως Perfect Pet διανύουμε τον 6ο χρόνο συνεργασίας μας με την Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης (Ζ.Ε.Η.), προσφέροντας τροφές για όλα τα μικρά ζώα που περιθάλπει η ένωση. Μάλιστα, προσπαθούμε να στηρίξουμε το έργο της προσφέροντας ποιοτικές τροφές, γιατί θεωρούμε πως ακόμα και τα αδέσποτα αξίζουν τα καλύτερα. Τον τελευταίο χρόνο πραγματοποιήσαμε επίσης δωρεές σε Δήμους με προγράμματα φροντίδας για αδέσποτα ζώα, μέσω της πλατφόρμας Animal Solidarity (animalsolidarity.gov.gr).

Λ.Λ.: Οι ανάγκες των φιλοζωικών σωματείων ιδίως αυτό το διάστημα, με τα προβλήματα που δημιούργησε η καραντίνα λόγω της πανδημίας, είναι πολλές και θέλουμε να συνδράμουμε ενεργά σε αυτήν την προσπάθεια σίτισης και φροντίδας. Προσπαθούμε να είμαστε κοντά στα μικρά αδύναμα ζώα μέσω των εθελοντών που προσπαθούν καθημερινά. Θέλουμε όλα τα ζώα να έχουν την ποιοτική σχέση που τους αξίζει, καθώς ο σεβασμός μας προς αυτά είναι κομμάτι του πολιτισμού μας.

Τι να περιμένουμε από την Perfect Pet το επόμενο διάστημα;

Β.Χ.: Στην Perfect Pet έχουμε δείξει ότι δεν μένουμε ούτε στιγμή αδρανείς. Ήδη την επόμενη της συμφωνίας μας με την Affinity Petcare και παρ’ ότι ο όγκος των προϊόντων που διαχειριζόμαστε μεγάλωσε κατά πολύ, ξεκινήσαμε να κάνουμε νέα σχέδια. Δεν μένουμε σε αυτά που έχουμε κατακτήσει ως τώρα, συνέχεια αναζητούμε νέες προκλήσεις.

Λ.Λ.: Είναι πεποίθησή μας πως η ολοκλήρωση ενός project σημαίνει αυτόματα την αρχή ενός άλλου. Αυτό γίνεται πάντα για το καλό της εταιρείας και των ανθρώπων που εργάζονται μαζί μας. Δεν έχουμε σκοπό να… φρενάρουμε.
Κοιτούμε το μέλλον με αισιοδοξία και αυτή η διάθεσή μας για εξέλιξη αποτυπώνεται και στη δουλειά μας.