Παραδοσιακά, η προσέγγιση του μάρκετινγκ στοχεύει τον πελάτη. Σήμερα όμως οι πελάτες αλλάζουν διαρκώς συνήθειες και αυτό από μόνο του δεν είναι πλέον αρκετό. Εάν καταφέρουμε να κερδίσουμε τις καρδιές τους, επιτυγχάνουμε τη πίστη τους τόσο για την εταιρεία αλλά και το εμπορικό μας σήμα (Brand). Το πρόγραμμα του 21ου GlobalPETS Forum που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και το περιεχόμενο των ομιλιών όλων των εισηγητών επικεντρώθηκε στο πώς να το καταφέρουμε αυτό.
Έκλεψε τις εντυπώσεις και απέσπασε πολύ θετικά σχόλια η ημερίδα PETSUMMIT
Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι ηγέτες των εξειδικευμένων επιχειρήσεων πρέπει να “ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα!
Aγοραστική συμπεριφορά κηδεμόνων ζώων συντροφιάς
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την IERAX ANALYTIX για λογαριασμό του περιοδικού PETS TODAY και παρουσιάστηκε από τον κ. Χάρη Λαλάτση κατά τη διάρκεια του PETSUMMIT 2020
Ύστερα από στενή συνεργασία η Interzoo και η Zoomark ανακοινώνουν νέες ημερομηνίες
Ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 και για το συμφέρον ολόκληρου του κλάδου, οι διοργανωτές των INTERZOO, W.Z.F. και ZOOMARK INTERNATIONAL, BolognaFiere SpA, συμφώνησαν να αναβάλουν τις αντίστοιχες διετείς εκδηλώσεις τους κατά ένα έτος.
Η INTERZOO θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2021 και η ZOOMARK INTERNATIONAL τον Μάιο του 2022.
Την απαλλαγή των εξειδικευμένων καταστημάτων προϊόντων και αξεσουάρ για ζώα συντροφιάς από το γενικό κλείσιμο των καταστημάτων λιανικής πώλησης ζήτησε και πέτυχε η FEDIAF
Με ανοιχτή της επιστολή, η FEDIAF ενημέρωσε όλες τις τοπικές, περιφερειακές και εθνικές αρχές για την ανάγκη εξαίρεσης των εξειδικευμένων καταστημάτων για ζώα συντροφιάς κατά τη διάρκεια των προληπτικών μέτρων για τον COVID-19 από την γενική οδηγία για κλείσιμο όλων των καταστημάτων λιανικής πώλησης.
Το επόμενο μας μάθημα θα είναι ακόμα δυσκολότερο…
Αυτό που ζούμε, ίσως είναι μια κρυμμένη ευλογία. Ποτέ άλλοτε δεν είχε η ανθρωπότητα την ευκαιρία, να σταματήσει ολόκληρη ταυτόχρονα τον ακράτητο καλπασμό της. Να κάνει ένα απρόσμενο διάλειμμα, έστω και αναγκαστικό, από το ποδοβολητό της πάνω σε τούτο τον πλανήτη.
Oι επιπτώσεις του COVID-19 στον κλάδο των ζώων συντροφιάς
Τόσο οι εταιρίες παραγωγής και διανομής προϊόντων για κατοικίδια όσο και τα εξειδικευμένα καταστήματα (Pet Shops), αντιμετωπίζουν τον αντίκτυπο της πανδημίας του COVID-19, με συγκρατημένη αιδιοδοξία.
Διατροφή που προστατεύει την υγεία των ζώων συντροφιάς
Οι τροφές για κατοικίδια είναι ένας από τους πιο δυναμικούς τομείς της αγοράς των κατοικίδιων. Συνήθως, αυτός “ανοίγει το δρόμο” για καινοτομίες ενώ οι εξελίξεις στη διαδικασία παραγωγής τους έχουν οδηγήσει σε έναν μεγάλο αριθμό αλλαγών όσο αφορά τη σύστασή τους.
Ποια είναι η καλύτερη στρατηγική για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;
Κάθε κτηνιατρική επιχείρηση χρειάζεται μια στρατηγική για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Χωρίς αυτή, η επιχείρησή σας κινδυνεύει να παραμείνει στάσιμη ή να στηρίζεται στην εικασία, τη διαίσθηση και τη μέθοδο της δοκιμής και του σφάλματος.
PETSUMMIT – Αγγίξτε την Καρδιά του Καταναλωτή!
Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι ηγέτες των εξειδικευμένων επιχειρήσεων πρέπει να “ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα!