Δελτίο τύπου: Έρευνα ΑUMA – Ένωση Γερμανικών Εμπορικών Εκθέσεων

Mετάφραση-Απόδοση στα ελληνικά: Καλλιρρόη Πανοπούλου

Οι εμπορικές εκθέσεις παραμένουν ένα στρατηγικά σημαντικό μέρος του B2B μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με την AUMA, την Ένωση της Γερμανικής Βιομηχανίας Εμπορικών Εκθέσεων. Αυτό υποστηρίζεται από τα αποτελέσματα της νέας έρευνας της AUMA για την MesumeTrend 2019. Σύμφωνα με αυτή την έρευνα αντιπροσωπευτικού δείγματος 500 εταιρειών που εκθέτουν κυρίως σε εμπορικές εκθέσεις B2B, το 29% των Γερμανών εκθετών σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο στην συμμετοχή του σε εκθέσεις το 2019 και το 2020, τόσο στη Γερμανία όσο και στο εξωτερικό. Το 56% σκοπεύει να κρατήσει τις δαπάνες του το ίδιο και μόνο το 15% σκοπεύει να δαπανήσει λιγότερα.
Κατά μέσο όρο, οι εταιρείες σκοπεύουν να αυξήσουν τους εμπορικούς τους προϋπολογισμούς για τα επόμενα δύο έτη κατά 3% σε σύγκριση με το 2017 – 2018.

δελτίο τύπου της εταιρίας Animagroom

H Animagroom παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη διεθνούς φήμης Dogstylist & Creative Groomer Beatrix Megyesi σε ένα μοναδικό σεμινάριο Κουρεμάτων και Τεχνικών Asian Style για κομμωτές σκύλων.

Γράφει ο Nικόλας Γαλανόπουλος, Managing Director, TOTAL RETAIL

ευχαριστούμε το thetotalretail.com για την ευγενική παραχώρηση του άρθρου.

Όλοι φαίνονται ότι στις μέρες μας “βγάζουν το σκύλο βόλτα”.

Υπάρχουν τώρα περισσότερα νοικοκυριά που κατέχουν κατοικίδια ζώα και στη συνέχεια εκείνα με παιδιά, περίπου 84,6 εκατομμύρια σε σύγκριση με 52,8 εκατομμύρια με τα παιδιά, ή 41,4% σύμφωνα με έρευνες.

γράφει η Έλλη Καλεμτζάκη, Κτηνίατρος ΑΠΘ, ICF Accredited Coach, NLP Certified Practitioner

Συμβουλές marketing για κτηνιάτρους

Είσαστε κλινικός κτηνίατρος! Είσαστε εξαιρετικός στη δουλειά σας και θέλετε να κάνετε πάντα το καλύτερο για τους ασθενείς και τους πελάτες σας. Ίσως όμως αισθάνεστε ότι η επιχείρησή σας δεν αναπτύσσεται με τους ρυθμούς που θα θέλατε. Και η προσέλκυση νέων πελατών γίνεται όλο και πιο δύσκολη σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

ΑΥΤΗ Η «ΥΠΟΥΛΗ» ΠΑΘΗΣΗ!

Γράφει ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Marketing, www. marketingconsultant.gr

ευχαριστούμε το www.epixeiro.gr για την ευγενική παραχώρηση του άρθρου.

Ο καλύτερος ορισμός για την «επιχειρηματική μυωπία» (ή αλλιώς «tunnel vision») είναι η έλλειψη της ικανότητας να δούμε τη μεγάλη εικόνα για την επιχείρησή μας. Αυτός που πάσχει από «επιχειρηματική μυωπία» βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος.

O κατάλογος των 50 κορυφαίων εταιρειών ειδών διατροφής για κατοικίδια ζώα που παρουσιάζουμε, αποτελεί μέρος της βάσης δεδομένων της PetfoodIndustry.com, η οποία μας παρέχει το προφίλ των κορυφαίων εταιρειών ειδών διατροφής για κατοικίδια, σε όλο τον κόσμο.

Η ρωσική αγορά προϊόντων και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα είναι “νεαρή” και έχει εξαιρετικές και σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, μεταξύ του 2017 και του 2018 ο τομέας των ειδών διατροφής των ζώων συντροφιάς αυξήθηκε κατά 6% σε αξία και κατέγραψε πωλήσεις των 2,66 δις ευρώ. Η διείσδυση στην αγορά των βιομηχανοποιημένων προϊόντων διατροφής των ζώων συντροφιάς είναι ακόμα χαμηλή, μικρότερη του 30% για τις γάτες, μικρότερη του 20% για τους σκύλους, και υπόσχεται υψηλά περιθώρια ανάπτυξης στο άμεσο μέλλον.

Εξαιρετικά δυναμική θα είναι και η αγορά προϊόντων υγιεινής, φροντίδας και άνεσης για τα κατοικίδια ζώα, η οποία εξακολουθεί να απέχει πολύ από την πλήρη ανάπτυξη.

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ:

757 ΕΚΘΕΤΕΣ ΑΠΟ 45 ΧΩΡΕΣ, 6 ΕΘΝΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ!

Η ZOOMARK INTERNATIONAL 2019 που διοργανώθηκε από την BolognaFiere με την υποστήριξη της ASSALCO (Εθνική Ένωση Παραγωγών Ζωοτροφών και Προϊόντων Φροντίδας Κατοικιδίων Ζώων) και της ANMVI (Εθνική Ένωση Ιταλών Κτηνιάτρων) ολοκλήρωσε την 18η εκδήλωσή της, σημειώνοντας σημαντική αύξηση στον αριθμό των συμμετεχόντων/επισκεπτών και των εκθετών, ο οποίος έφτασε τους 757, συμπεριλαμβανομένων ξένων εκθετών από 45 διαφορετικές χώρες. Η παρουσία έξι εθνικών περιπτέρων τόνισε την αυξανόμενη διεθνοποίηση της εκδήλωσης.

Αναδημοσίευση από Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο

Η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στην παροχή υπηρεσιών των κτηνιάτρων αποτελεί πάγιο αίτημα του συλλόγου μας. Με αφορμή την αναφορά του πρωθυπουργού περί μείωσης του συντελεστή ΦΠΑ σε διάφορους τομείς και γνωρίζοντας την ιδιαίτερη ευαισθησία που σας διακρίνει λόγω και της ιδιότητάς σας ως κτηνιάτρου, αλλά και του ενδιαφέροντος που δείχνετε για τους οικονομικά αδύναμους συνανθρώπους μας επαναφέρουμε το ανωτέρω αίτημα μας.