Κάθε κτηνιατρική επιχείρηση χρειάζεται μια στρατηγική για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Χωρίς αυτή, η επιχείρησή σας κινδυνεύει να παραμείνει στάσιμη ή να στηρίζεται στην εικασία, τη διαίσθηση και τη μέθοδο της δοκιμής και του σφάλματος.

Ο ανώτερος στόχος μιας μάρκας είναι να δημιουργήσει μια συναισθηματική σχέση με τον καταναλωτή. Σε μια αγορά όπου τα λειτουργικά χαρακτηριστικά δεν είναι ικανά να προσφέρουν διαφοροποίηση, πως μπορεί μια μάρκα να δώσει ώθηση στις συναισθηματικές της αξίες και να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της;

Η Αvizoon είναι μια Πορτογαλική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1990 με σκοπό να στηρίξουμε και να προσφέρουμε σε όλους τους ιδιοκτήτες πτηνών τη μεγαλύτερη και καλύτερη γκάμα προϊόντων για πτηνά.