Ένα από τα συμπτώματα που δύσκολα δεν αντιλαμβάνεται ο κηδεμόνας αποτελεί η απώλεια τριχώματος, ή αλλιώς αλωπεκία, λέξη εμπνευσμένη από την φυσιολογική απώλεια τριχώματος της αλεπούς κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Γιατί είναι σημαντικό να ανταγωνίζεστε σε αξία και όχι σε τιμή;
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει ένας κλινικός κτηνίατρος είναι να προσπαθεί να πείσει τον πελάτη του για την τιμή και όχι για την αξία των υπηρεσιών του.
Σε τι δε μπορεί να σας αντιγράψει ο ανταγωνισμός;
Μήπως σας αγχώνει το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός σας αντιγράφει;
Έχετε μια εξαιρετική ιδέα που δημιουργεί αύξηση πωλήσεων στην επιχείρησή σας κι αμέσως μετά βλέπετε τον ανταγωνιστή σας να την εφαρμόζει;
Εξυπηρετώντας διαφορετικές γενιές πελατών
ΑΠΟ ΤΗΝ GENERATION Z ΣΤΗΝ SILENT GENERATION
Τι σημαίνει πραγματικά συνέπεια απέναντι στον καταναλωτή;
«Η επιτυχία δεν είναι ούτε μαγική ούτε μυστηριώδης.
Η επιτυχία είναι η φυσική συνέπεια της συνεπούς εφαρμογής βασικών αρχών»
Jim Rohn- Αμερικάνος Επιχειρηματίας, Συγγραφέας, Ομιλητής
Εμπειρία πελάτη
Μέχρι εχθές, η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως και αν ορίζεται αυτή από την εκάστοτε επιχείρηση, αποτελούσε σημείο αναφοράς για την αύξηση του τζίρου της. Τα χρόνια πέρασαν, οι εποχές άλλαξαν, το ίδιο και οι ανάγκες των πελατών αλλά και των επιχειρήσεων.
Ένας γιόγκι με ουρά
Λαχταριστές βιολογικές τροφές, βόλτα με εξειδικευμένους οδηγούς, σκυλοσταθμοί σε επιχειρήσεις, ακόμη και μαθήματα γιόγκας. Η παροχή υπηρεσιών πολυτελείας σε κατοικίδια αποτελεί μια άκρως κερδοφόρα βιομηχανία.
Η οικονομία της χαράς και η εξυπηρέτηση πελατών
Από τα τέλη του περασμένου αιώνα έχει ξεκινήσει το κίνημα της «οικονομίας της χαράς» ή των «economics of happiness». Σε αυτήν την προσπάθεια συνεργάζονται οι επιστήμες των οικονομικών, της ψυχολογίας και της κοινωνιολογίας, αναζητώντας τρόπους ώστε να επικρατεί ευημερία και χαρά στην ζωή των ανθρώπων, η οποία δεν θα προέρχεται μόνο από τα χρήματα και τα υλικά αγαθά.
Αντίστροφη μέτρηση για τη ZOOMARK 2021
Η ZOOMARK INTERNATIONAL επιστρέφει ως φυσική έκθεση από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου 2021
Interzoo Digital – Θετικά τα αποτελέσματα!
Η ψηφιακή έκδοση της Interzoo, που διοργανώθηκε από τη Wirtschaftsgemeinschaft Zoologischer Fachbetriebe GmbH (WZF), ολοκληρώθηκε με πολλά θετικά αποτελέσματα.
Η διαδικτυακή μορφή της κορυφαίας παγκόσμιας εμπορικής έκθεσης για τις προμήθειες των κατοικίδιων ζώων προσέλκυσε περισσότερους από 14.537 συμμετέχοντες από 100 χώρες. Μεταξύ αυτών, 9.513 επισκέπτες, περίπου το 30%, ήταν από τη Γερμανία. Οι επισκέπτες συγκέντρωσαν σημαντικές πληροφορίες για τα νέα προϊόντα, τα αξεσουάρ, τις τάσεις και τις υπηρεσίες για τα ζώα συντροφιάς ανάμεσα στα 336 προφίλ των εκθετών από 48 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 78 από τη Γερμανία.