Μέχρι εχθές, η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως και αν ορίζεται αυτή από την εκάστοτε επιχείρηση, αποτελούσε σημείο αναφοράς για την αύξηση του τζίρου της. Τα χρόνια πέρασαν, οι εποχές άλλαξαν, το ίδιο και οι ανάγκες των πελατών αλλά και των επιχειρήσεων.

Λαχταριστές βιολογικές τροφές, βόλτα με εξειδικευμένους οδηγούς, σκυλοσταθμοί σε επιχειρήσεις, ακόμη και μαθήματα γιόγκας. Η παροχή υπηρεσιών πολυτελείας σε κατοικίδια αποτελεί μια άκρως κερδοφόρα βιομηχανία.

Από τα τέλη του περασμένου αιώνα έχει ξεκινήσει το κίνημα της «οικονομίας της χαράς» ή των «economics of happiness». Σε αυτήν την προσπάθεια συνεργάζονται οι επιστήμες των οικονομικών, της ψυχολογίας και της κοινωνιολογίας, αναζητώντας τρόπους ώστε να επικρατεί ευημερία και χαρά στην ζωή των ανθρώπων, η οποία δεν θα προέρχεται μόνο από τα χρήματα και τα υλικά αγαθά.

Η ψηφιακή έκδοση της Interzoo, που διοργανώθηκε από τη Wirtschaftsgemeinschaft Zoologischer Fachbetriebe GmbH (WZF), ολοκληρώθηκε με πολλά θετικά αποτελέσματα.

Η διαδικτυακή μορφή της κορυφαίας παγκόσμιας εμπορικής έκθεσης για τις προμήθειες των κατοικίδιων ζώων προσέλκυσε περισσότερους από 14.537 συμμετέχοντες από 100 χώρες. Μεταξύ αυτών, 9.513 επισκέπτες, περίπου το 30%, ήταν από τη Γερμανία. Οι επισκέπτες συγκέντρωσαν σημαντικές πληροφορίες για τα νέα προϊόντα, τα αξεσουάρ, τις τάσεις και τις υπηρεσίες για τα ζώα συντροφιάς ανάμεσα στα 336 προφίλ των εκθετών από 48 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 78 από τη Γερμανία.

Θα επιθυμούσαμε να σας παρέχουμε μια όσο το δυνατό πληρέστερη έρευνα γύρω από τις εξελίξεις στον τομέα των πτηνών σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως, όπως όλοι μας γνωρίζουμε, υπάρχουν πολύ λίγα στοιχεία για την εξέλιξη τόσο του αριθμού των πτηνών, όσο και για τη πορεία των προϊόντων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με αυτά. Για τον λόγο αυτό, στο άρθρο μας θα βρείτε γενικά στοιχεία και κυρίως τις σημαντικότερες τάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην αγορά των προϊόντων για πτηνά.