Έχω και άλλες φορές γράψει και δηλώσει την διαθεσιμότητα τόσο της εταιρείας μας, Well done Μ.Ε.Π.Ε., όσο και του περιοδικού μας (και κυρίως “σας”) ως αρωγού όλων των προσπαθειών που γίνονται στον κλάδο με σκοπό την ανάκαμψή της, την εξωστρεφή δράση της, την επικοινωνία των καλών πρακτικών της.

Αν κάνετε οποιαδήποτε έρευνα σχετικά με το social media marketing και το πώς μπορείτε μόνοι σας να αξιοποιήσετε τα κοινωνικά δίκτυα θα πέσετε σε άρθρα και οδηγούς που αφορούν μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες στοχεύουν σε εξίσου μεγάλο κοινό.

Ο κόσμος αλλάζει πιο γρήγορα από ποτέ. Η χρήση της τεχνολογίας παντού αλλάζει και βέβαια δεν αφήνει τον κλάδο των ζώων συντροφιάς ανεπηρέαστα. Οι αλλαγές είναι σε όλα τα επίπεδα: από το back-office π.χ τις on-line συναλλαγές με τον προμηθευτή, μέχρι το front-office, την άμεση επαφή με τους πελάτες.

Η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και η επίδειξη του ενδιαφέροντος σας για το συνομιλητή σας εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις ερωτήσεις που θα κάνετε και τον τρόπο που θα τις θέσετε.

Οι αγαπημένοι μας τετράποδοι σύντροφοι παρουσιάζουν όλο και συχνότερα νευρολογικές παθήσεις. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του προσδόκιμου ζωής των σκύλων, αλλά και στην πρόοδο της κτηνιατρικής επιστήμης, η οποία επιτρέπει να διαπιστώνονται τέτοια περιστατικά.

Είναι πολλοί οι πελάτες που εξαντλούν την ενέργεια και την υπομονή σας και φέρνουν εσάς και την ομάδα σας σε δύσκολη θέση.

Δείτε τέσσερις διαφορετικούς τύπους πελατών που σας κάνουν τη ζωή δύσκολη και πώς θα τους χειριστείτε με ψυχραιμία και επαγγελματισμό.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν δεν πουλάς κι αποθαρρύνεσαι, είναι να πετάξεις όλα τα φρου-φρου κι αρώματα που περνιούνται για επιχειρηματική πληροφορία και να επαναπροσδιορίσεις την μάχη