PETSUMMIT – Αγγίξτε την Καρδιά του Καταναλωτή!

Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι ηγέτες των εξειδικευμένων επιχειρήσεων πρέπει να “ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα!

Το PETSUMMIT διοργανώνεται από το περιοδικό PETS TODAY, ως ένα εξειδικευμένο μονοήμερο γεγονός, που πραγματοποιείται με την ευκαρία του Global Pets Forum, και έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να αγοράσουν οι κηδεμόνες των ζώων συντροφιάς, αλλά ταυτόχρονα και να συνδέσει τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου, με ιδιοκτήτες και στελέχη εξειδικευμένων καταστημάτων (PET SHOP) σε έναν χώρο αμφίδρομης επικοινωνίας. Επίσης στο τέλος της ημερίδας θα δώσει και τη δυνατότητα, κατά τη διάρκεια του δείπνου, οι Έλληνες σύνεδροι να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με τα στελέχη των εταιριών που θα συμμετάσχουν στο Global Pets Forum*.

*Τι είναι το Global Pets Forum;
To Global Pets Forum, διοργανώνεται από το περιοδικό PETS INTERNATIONAL και αποτελεί ένα σημείο συνάντησης, όπου decision makers, δηλαδή οι ιδιοκτήτες και τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου από όλον τον κόσμο, αποφασίζουν για τα επόμενα βήματά τους. Πραγματοποιείται μια φορά το χρόνο σε μια πόλη της Ευρώπης. Από τις 22 έως και τις 24 Ιανουαρίου 2020 θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens!

Η εκδήλωση θα παρουσιάσει τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας και θα διερευνήσει τις κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών, προσδιορίζοντας στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Οι σημερινοί καταναλωτές τα θέλουν όλα: εύκολες αγορές, απεριόριστη επιλογή, αξεπέραστη άνεση, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και αναμφισβήτητη αξία. Το ζητούν από τα εμπορικά σήματα (Brands) τα οποία αγοράζουν, αλλά και από τα εξειδικευμένα καταστήματα και τους ειδικούς που εμπιστεύονται. Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι ηγέτες των εξειδικευμένων επιχειρήσεων πρέπει να “ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα. Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη της τεχνολογίας προσφέρει “έξυπνα” εργαλεία και τεχνικές που δίνουν λύσεις.

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

Που και Πότε θα Πραγματοποιηθεί
Το PETSUMMIT θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens, Λ. Συγγρού 115, στην Αθήνα, την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020 και θα προηγηθεί του Global Pets Forum.

Πώς συνδέεται με το Global Pets Forum;
Στις 22 Ιανουαρίου, στις 19:00, θα υπάρξει κοινό Δείπνο, για όλους τους συνέδρους (και των δύο εκδηλώσεων), οπότε όλοι θα έχουν την ευκαιρία μιας ευρύτερης κοινωνικής δικτύωσης με τους σύνεδρους του Global Pets Forum.

Σε ποιούς απευθύνεται;
Το PETSUMMIT απευθύνεται σε όλους τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των εταιριών του κλάδου αλλά και σε όλους τους ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε εξειδικευμένες επιχειρήσεις ζώων συντροφιάς, Pet Shop, Groomers, Dog Hotels κλπ.

Ποιό είναι το Κόστος Συμμετοχής;
Το κόστος συμμετοχής από 1/1/2020 είναι:
150 ευρώ για ένα άτομο και
250 ευρώ για δύο άτομα (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Στην περίπτωση που κάποια επιχείρηση επιθυμεί ομαδική συμμετοχή τότε θα δοθεί προσφορά από την διοργανώτρια εταιρία.

Πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής:
petsummit.petstoday.gr
τηλ: 2114021758, e-mail: [email protected]

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

11:00 Προσέλευση – Εγγραφές
11:30 Καλωσόρισμα
Βασίλης Γουλιέλμος, διοργανωτής Pets Today
11:45 Καταναλωτικά κίνητρα που οδηγούν στην επιλογή ενός Brand στην κατηγορία των Pet
Dr Κωνσταντίνος Παντίδος, BRAND AVIATORS
12:45 Παρουσίαση έρευνας:
“Mε ποια κριτήρια αποφασίζει να αγοράσει ο κηδεμόνας ενός μικρού ζώου;”
Χάρης Λαλάτσης, IERAX
13:30 Συμπεράσματα – Ερωτήσεις
14:00 Coffee Break
15:00 Τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς ζώων συντροφιάς
Corine Van Winden, Eκδότρια του περιοδικού Pets International, Διοργανώτρια του Global Pets Forum
15:30 Ανάγκες, προσδοκίες και οφέλη. Το μάρκετινγκ με απλά λόγια
Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, Σύμβουλος Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
16:30 Διάλειμμα
17:00 Βιολογία της κατανάλωσης και των πωλήσεων
Δημήτρης Βέργας, Neurosales Practitioner, Behavioural Economist, ΒA, MSc, MPS
18:00 Συμπεράσματα – Ερωτήσεις
19:00 Νetworking Event – Δείπνο

Κατά τη διάρκεια του PETSUMMIT καταξιωμένοι εισηγητές θα αναλύσουν τη συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή και θα προτείνουν στρατηγικές ανάπτυξης της εξειδικευμένης επιχείρησης.

Corine van Winden
Η έμπειρη Διευθύνουσα Σύμβουλος του περιοδικού Pets International με αποδεδειγμένη ιστορία εργασίας στον εκδοτικό τομέα. Ειδικευμένη στη διαπραγμάτευση, τον προγραμματισμό της αγοράς, τον επιχειρηματικό προγραμματισμό, τις πωλήσεις και την (ψηφιακή) καινοτομία. Ισχυρή επαγγελματίας, κάτοχος πολλών μεταπτυχιακών τίτλων (Masters) στην Οικονομία και το Μarketing. Εκδότρια του περιοδικού Pets International και διοργανώτρια του Global Pets Forum.

Δημήτρης Βέργας
Neurosales Practitioner, Behavioural Economist ΒA, MSc, MPS. Έχει εργαστεί στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερα απο 20 χρόνια με Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Volterra, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Euromedica, Sarakakis, Elounda Residence, Όμιλος Ακμή, Fiat Group, Ab Βασιλοπουλος, Σκλαβενίτης, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Everest, Goody’s

Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος
Γεννήθηκε το 1963. Πτυχιούχος του ΟΠΑ, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ. Κάτοχος ΜΒΑ Kingston University. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση από τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και πιστοποιημένος στα social media.
Έχει εργαστεί ως ανώτερο και ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης και στην εκπαίδευση ως καθηγητής σε ιδιωτικά κολλέγια, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, στο Ανοικτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο και σε πλήθος επιχειρήσεων και έχει εργαστεί πολλά χρόνια στην πολιτική επικοινωνία Σήμερα διδάσκει στο Derby University και στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.
Είναι Ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε κλαδικά έντυπα και τακτικός αρθρογράφος στην εφημερίδα και στον ιστότοπο «Πρώτο Θέμα» Είναι συνεργάτης της Kickad εταιρεία εμπορικής εκμετάλλευσης ΜΜΕ. Έχει διατελέσει μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ανοικτού Λαϊκού Πανεπιστημίου. Έχει εκδώσει πέντε βιβλία για την Ηγεσία, την Πώληση, την Προσωπική Ανάπτυξη, το Γάμο και μια ποιητική συλλογή. Υπό έκδοση είναι τρία βιβλία του για τις τεχνικές παρουσίασης, την εκπαίδευση και τη γνώση και το μάρκετινγκ. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα Γλωσσολογίας και Λαϊκής Παράδοσης στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ασχολείται με τη φωτογραφία και έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς. Είναι ακτιβιστής αιμοδότης.

Χάρης Λαλάτσης
Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης και μετά το πέρας των στρατιωτικών του υποχρεώσεων συνέχισε στην ίδια σχολή με Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ. Από το 2008 εργάζεται αποκλειστικά στον τομέα της έρευνας και ανάλυσης, έχοντας περάσει σχεδόν από όλες τις θέσεις (συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση). Είναι πιστοποιημένο μέλος της ESOMAR, του μεγαλύτερου ερευνητικού και ελεγκτικού οργανισμού παγκοσμίως. Το 2017 αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του ερευνητικό agency, την ierax analytix, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 2 χρόνια έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως η κορυφαία εταιρεία έρευνας και ανάλυσης της αγοράς στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο ίδιος συνεχίζει να ασχολείται ιδιαίτερα με το κομμάτι της ποιοτικής έρευνας, της δημιουργίας ερωτηματολογίων και των οδηγών συζήτησης καταναλωτών, ενώ η επαφή με τον κόσμο και τους συμμετέχοντες στις έρευνες παραμένει η αγαπημένη του δραστηριότητα.

Παρουσίαση της έρευνας αγοραστικής συμπεριφοράς κηδεμόνων ζώων συντροφιάς

Τα ζώα συντροφιάς ανά τον κόσμο, αρχίζουν να γίνονται πιο έντονα κομμάτι της οικογένειας που τα έχει υιοθετήσει. Σε πολλές περιπτώσεις μεταλλάσσονται και αναλαμβάνουν τον ρόλο των παιδιών, ειδικά για νέα ζευγάρια χωρίς παιδιά ή ανθρώπους σε μεγάλη ηλικία που έχουν φύγει εκτός σπιτιού τα παιδιά τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο τρόπος ζωής τους να ακριβαίνει αλλά και να χρειάζονται περισσότερη φροντίδα και ανέσεις. Από ειδικές λιχουδιές μέχρι θεματικά παιχνίδια και διασκεδάσεις, τα κατοικίδια κερδίζουν έδαφος στις καρδιές μας και μαζί τους οι εταιρείες βρίσκουν νέες υπηρεσίες και προϊόντα για μας.
Αντίστοιχα, η ανθρωπομορφοποίηση των κατοικίδιων οδηγεί σε αρκετά νέα προϊόντα για ζώα, που θυμίζουν τις τάσεις που κυριαρχούν και στους ανθρώπους. Χαμηλά λιπαρά, θρεπτικά συστατικά, χωρίς γλουτένη, χωρίς αλάτι και άλλα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στις συσκευασίες των περισσότερων τροφών για κατοικίδια.
Όμως η διαδικασία επιλογής της κατάλληλης τροφής και λιχουδιάς, «πέφτει» στους ιδιοκτήτες καθώς τα κατοικίδια εκτός από μια απέχθεια για κάποιες τροφές, γενικά τρώνε μια αρκετά μεγάλη γκάμα τροφών.
Οι εταιρείες ανταγωνίζονται στη συσκευασία, στις τιμές, φήμη, συστατικά ακόμα και διαφημίσεις για να πείσουν τους ιδιοκτήτες να τις προτιμήσουν.
Με τη συνεχή εξέλιξη του διαδικτύου στην Ελλάδα, υπάρχει και εδώ η τάση των αγορών χωρίς μεσάζοντες με πολλές εταιρείες να προσφέρουν τις τροφές απευθείας στους καταναλωτές, αγνοώντας τη σχέση εμπιστοσύνης και συνήθειας που δημιουργείται μεταξύ ιδιοκτήτη και εμπόρου/παραγωγού τροφών.
Όσον αφορά τις μάρκες, στην Ελλάδα κυριαρχούν οι γνωστές εταιρείες του εξωτερικού όμως οι ιδιωτικές ετικέτες των σούπερ μάρκετ δείχνουν να έχουν βάλει ως στόχο μεγαλύτερο κομμάτι της συγκεκριμένης πίτας.
Βασικός στόχος της έρευνας είναι να μάθουμε και να ακούσουμε από τους ίδιους τους καταναλωτές, τους τρόπους με τους οποίους αποφασίζουν σχετικά με τις τροφές και τις γενικότερες συνήθειες τους γύρω από τα κατοικίδιά τους.

Κωνσταντίνος Παντίδος
O Dr. Κωνσταντίνος Παντίδος διευθύνει την εταιρία στρατηγικής μαρκών BRAND AVIATORS
με πελάτες όπως την Coca-Cola, Unilever, Heineken, J&J, Lilly, Hyundai, L’Oreal και Philip Morris International. Στην Ελλάδα έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Μπισκότα Παπαδοπούλου, Γρηγόρης, KORRES, ΚΑΥΑΚ, και Pink Woman. Είναι συγγραφέας του βιβλίου Living Brands, How Biology & Neuroscience Shape Consumer Behaviour & Brand Desirability που εισαγάγει την νευροβιολογία στη στρατηγική των Μαρκών, μια καινοτόμα μεθοδολογία σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Dr. Κωνσταντίνος Παντίδος έχει αποτελέσει στέλεχος στις εταιρίες Nestle, Gillette και P&G. Διδάσκει consumer behaviour σε μεταπτυχιακά τμήματα των πανεπιστημίων του Heriot-Watt, Surrey, Leicester και άλλα.

Πως ξεχωρίζει μια μάρκα από το πλήθος των ανταγωνιστών;
Καταναλωτικά κίνητρα στην κατηγορια των pet.

Ο ανώτερος στόχος μιας μάρκας είναι να δημιουργήσει μια συναισθηματική σχέση με τον καταναλωτή. Σε μια αγορά όπου τα λειτουργικά χαρακτηριστικά δεν είναι ικανά να προσφέρουν διαφοροποίηση, πως μπορεί μια μάρκα να δώσει ώθηση στις συναισθηματικές της αξίες και να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της. Η ενσωμάτωση μοντέρνων επιστημών όπως η νευροεπιστήμη στο μάρκετινγκ μας βοηθά να ενεργοποιήσουμε τα βαθύτερα κίνητρα συμπεριφοράς.
Η παρουσίαση του Κωνσταντίνου Παντίδου αποκαλύπτει τα βαθιά κίνητρα επιλογής μιας μάρκας στην κατηγορία των προϊόντων για τα κατοικίδια και τον τρόπο να ξεχωρίσει μια μάρκα από το πλήθος των ανταγωνιστών της.

Πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής:
petsummit.petstoday.gr
τηλ: 2114021758, e-mail: [email protected]

Διοργάνωση:

Με τη συνεργασία:

Χορηγοί




Χορηγοί επικοινωνίας