Το κλασσικό ρητό «ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο» φαίνεται να είναι διαχρονικό καθώς είναι προφανές ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τους πελάτες της.

Η σωστή, λοιπόν, εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις. Δεν είναι μία διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Είναι μια διαδικασία η οποία πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης για να επιτελείτε σωστά και να φέρνει αποτελέσματα.

Ο Σύλλογός μας, από τη δεκαετία του 2000 ως Σύλλογος Μακεδονίας – Θράκης τότε και στη συνέχεια με την τωρινή του μορφή, διατηρούσε πάντα επαφές με το εκάστοτε αρμόδιο Υπουργείο και συμμετείχε ενεργά στις διαβουλεύσεις που έγιναν παρουσία του συνόλου των φορέων, τόσο για το νόμο 4039/12 όσο και για τις μετέπειτα νομοθετικές ενέργειες.

Μετά έκπληξης διαπιστώσαμε ότι η πλειοψηφία των φορέων – μεταξύ αυτών και ο δικός μας Σύλλογος – δεν κλήθηκαν σε διαβούλευση για το νέο σχέδιο νόμου, που κατατέθηκε από αναρμόδιο Υπουργείο, το Υπουργείο Εσωτερικών.

Όταν ξεκίνησε η πανδημία, τον Μάρτιο του 2020 και αναγκαστήκαμε να αναβάλουμε το All About Cats, η αλήθεια είναι ότι δεν πιστέψαμε ούτε μια στιγμή ότι δεν θα καταφέρναμε να το διοργανώσουμε εντός του 2020 ή του 2021. Με την πανδημία να εξακολουθεί να μας πιέζει έπρεπε να απαντήσουμε στην ερώτηση, και τώρα τι; Απαντήσαμε λοιπόν: On Line & Live Αμφιθέατρο στις 20 και 21 Μαρτίου 2021

Διανύουμε μια περίοδο που λαμβάνουν χώρα ραγδαίες εξελίξεις για τον κλάδο μας. Αντίστοιχα όμως, έντονη ήταν και η δραστηριότητα του Συλλόγου. Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να σας ενημερώσω μέσω της παρούσας ανοικτής επιστολής που ζήτησα να δημοσιευτεί στο επαγγελματικό μας περιοδικό.

Ο Δαρβίνος είχε δηλώσει ότι «δεν είναι το πιο δυνατό πλάσμα που επιβιώνει, ούτε το πιο έξυπνο. Είναι αυτό που προσαρμόζεται στην αλλαγή». Προσαρμόζομαι λοιπόν για να επιβιώσω. Προσαρμόζομαι λοιπόν για να επιβιώσω. Δηλαδή, αλλάζω κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζω, να είμαι εναρμονισμένος με τις αντίστοιχες συνθήκες (Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Γ. Μπαμπινιώτης). Όμως, όπως εύκολα καταλαβαίνουμε, η προσαρμοστικότητα δεν αφορά μόνο τα έμβια όντα αλλά και τις εταιρίες.

Η έρευνα εκπονήθηκε το καλοκαίρι του 2020 και αφορά στο διαχωρισμό ιδιοκτητών σκύλων σε τρία γκρουπ με σκοπό να αναγνωριστεί η βαρύτητα που δίνει το κάθε γκρουπ στα χαρακτηριστικά των τροφών και τα κριτήρια που επηρεάζουν περισσότερο τις αγορές τους.

Η οικογένεια Αστερή, έχοντας καταφέρει με τη βοήθειά σας, να αποκτήσει μια ισχυρή θέση στην Ελλάδα και στην Κύπρο με την WOOFMODA, και πάντα με στόχο την παροχή εξειδικευμένων και ανταγωνιστικών προϊόντων που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες τόσο των καταναλωτών όσο και των επαγγελματιών του κλάδου, προχώρησε στην ίδρυση της ASTERIS GROUP.