Λόγω της ιδιότητάς μου, έχω έρθει πολύ συχνά αντιμέτωπη με το γεγονός να χρειάζεται να εξηγώ γιατί το «μα για να πετύχει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα πρέπει να έχει χαμηλές τιμές κι εγώ δεν έχω περιθώρια κέρδους» είναι ένας μύθος που δεν ισχύει στην πραγματικότητα.
Σήμερα ήρθε η στιγμή να το αιτιολογήσω και δημοσίως.

Πριν σχεδόν 50 χρόνια ο Μ. Μητσιάς μας γνώρισε τον “Γιώργο που ποτέ δεν τραγουδάει”.
Σήμερα, όμως, θα σας γνωρίσω έναν άλλο Γιώργο: αυτόν που ποτέ δεν αγοράζει.
Αυτός ο Γιώργος, που μπορεί να λέγεται και Γιάννης, Μιχάλης, Θέμης, Γεωργία, Αλεξάνδρα, Ουρανία, είναι ο “αφανής πελάτης” που χάνετε επειδή δεν προσωποποιείτε αρκετά την προσέγγισή σας. Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα!

Στα χρόνια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ένα αξιοσημείωτο στατιστικό στοιχείο αναδύθηκε στην επιφάνεια. Οι Έλληνες στράφηκαν στα κατοικίδια ζώα ως ένα είδος ψυχολογικής υποστήριξης.

Οι προετοιμασίες για την έκθεση του 2021 έχουν ξεκινήσει δυναμικά, πάντοτε με βάση την ασφάλεια όλων εκθετών και επισκεπτών αλλά επίσης και για την εξασφάλιση της εμπορικής επιτυχίας επίσης για όλους. Το βλέμμα των επαγγελματιών του κλάδου των προϊόντων και των αξεσουάρ των ζώων συντροφιάς, είναι στραμμένο στο κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί σε μονό έτος.

Πριν από μερικά χρόνια, το τραγούδησε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη με μεγάλη επιτυχία.
Το «Θωμά είσαι σπίτι γιατί σε παίρνω και μιλάει» είχε γίνει μία δυνατή ατάκα, όπου περιέγραφε την απεγνωσμένη προσπάθεια της Άλκηστις να βρει τον… Θωμά, ώστε να φύγουν από το σπίτι.

Mια νέα συνεργασία που έχει ως στόχο να προσφέρει φρέσκια ματιά συμβάλλοντας στην έγκαιρη και αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω της πανδημίας.