Ο online ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος. Χρειάζεται σωστή στρατηγική.
Η διαχείριση του δυσαρεστημένου πελάτη
Είναι γεγονός ότι η επικοινωνία με ένα δυσαρεστημένο πελάτη, μπορεί να σας χαλάσει την μέρα και ίσως είναι κάτι που με κάθε τρόπο θα θέλατε να αποφύγετε.
Ωστόσο, τα παράπονα προσφέρουν την ευκαιρία να κατανοήσετε την εμπειρία του πελάτη, ώστε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες σας.
Μυοκαρδιοπάθειες του σκύλου
Οι μυοκαρδιοπάθειες αποτελούν το δεύτερο σε συχνότητα νόσημα της καρδιάς του σκύλου μετά τη χρόνια βαλβιδοπάθεια.
Αντί να αναζητάτε νέους πελάτες, διατηρήστε τους ήδη υπάρχοντες…
Οι μαθητές μου εκπλήσσονται όταν, στο πρώτο μάθημα, τους λέω ότι το Μάρκετινγκ δεν είναι Διαφήμιση και Promotion. Μία από τις πρώτες διαφάνειες που τους δείχνω είναι ότι το Μάρκετινγκ είναι «η τέχνη να βρίσκεις και να διατηρείς πελάτες». Και η αλήθεια είναι ότι στο πρώτο σκέλος (…να βρεις…) οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις είναι πολύ καλές, όμως εκεί που νοσούν είναι στο δεύτερο (…να διατηρείς).
Και φυσικά, οι μαθητές μου δεν είναι οι μόνοι που εκπλήσσονται, καθώς οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και όχι μόνο, έχουν την ίδια αντίληψη.
Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
Το κλασσικό ρητό «ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο» φαίνεται να είναι διαχρονικό καθώς είναι προφανές ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τους πελάτες της.
Η σωστή, λοιπόν, εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις. Δεν είναι μία διαδικασία που αφορά μόνο τις πωλήσεις ή μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Είναι μια διαδικασία η οποία πρέπει να απλώνεται σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης για να επιτελείτε σωστά και να φέρνει αποτελέσματα.
Νομοσχέδιο για Ζώα Συντροφιάς «Πρόγραμμα Άργος»
Ο Σύλλογός μας, από τη δεκαετία του 2000 ως Σύλλογος Μακεδονίας – Θράκης τότε και στη συνέχεια με την τωρινή του μορφή, διατηρούσε πάντα επαφές με το εκάστοτε αρμόδιο Υπουργείο και συμμετείχε ενεργά στις διαβουλεύσεις που έγιναν παρουσία του συνόλου των φορέων, τόσο για το νόμο 4039/12 όσο και για τις μετέπειτα νομοθετικές ενέργειες.
Μετά έκπληξης διαπιστώσαμε ότι η πλειοψηφία των φορέων – μεταξύ αυτών και ο δικός μας Σύλλογος – δεν κλήθηκαν σε διαβούλευση για το νέο σχέδιο νόμου, που κατατέθηκε από αναρμόδιο Υπουργείο, το Υπουργείο Εσωτερικών.
ZOOMARK 2021
ΜΠΟΛΟΝΙΑ 10-12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Όλη βιομηχανία των προϊόντων και των αξεσουάρ για τα κατοικίδια θα ξανασυναντηθεί στη Bolognafiere!
Interzoo Digital: Από 1 έως 4 Iουνίου 2021
ΓΝΩΡΙΣΕ ONLINE (ΨΗΦΙΑΚΑ) ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ!
All About Cats Digital Edition
Όταν ξεκίνησε η πανδημία, τον Μάρτιο του 2020 και αναγκαστήκαμε να αναβάλουμε το All About Cats, η αλήθεια είναι ότι δεν πιστέψαμε ούτε μια στιγμή ότι δεν θα καταφέρναμε να το διοργανώσουμε εντός του 2020 ή του 2021. Με την πανδημία να εξακολουθεί να μας πιέζει έπρεπε να απαντήσουμε στην ερώτηση, και τώρα τι; Απαντήσαμε λοιπόν: On Line & Live Αμφιθέατρο στις 20 και 21 Μαρτίου 2021
Ανοικτή Επιστολή προς όλα τα μέλη και τους συναδέλφους
Διανύουμε μια περίοδο που λαμβάνουν χώρα ραγδαίες εξελίξεις για τον κλάδο μας. Αντίστοιχα όμως, έντονη ήταν και η δραστηριότητα του Συλλόγου. Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να σας ενημερώσω μέσω της παρούσας ανοικτής επιστολής που ζήτησα να δημοσιευτεί στο επαγγελματικό μας περιοδικό.