Η ευκαιρία και η πρόκληση της πανδημίας έφερε στο e-Commerce ευρύτατα δημογραφικά κοινά που ή θα καθυστερούσαν να εμβαθύνουν και να υιοθετήσουν αυτή τη μέθοδο αγορών ή και δεν θα «συναντιόντουσαν» ποτέ με το e-shopping
Ο ρόλος της τεχνολογίας στην εμπειρία του πελάτη
Πολλά είναι τα ερωτήματα που γεννιούνται σχετικά με την τεχνολογία και την εξυπηρέτηση.
Δεν υπάρχουν «δύσκολοι» πελάτες αλλά ανέτοιμοι πωλητές
Τι ακριβώς εννοούμε όταν ισχυριζόμαστε ότι ένας πελάτης είναι δύσκολος; Πώς είναι δύσκολος; Πώς δηλαδή μας δυσκολεύει; Αυτές είναι οι κύριες ερωτήσεις που απευθύνω σε στελέχη πωλήσεων και όχι μόνο, είτε σε επίπεδο εκπαίδευσης είτε σε συνεδρίες coaching.
Οι επιχειρήσεις επιβιώνουν όταν «επιβιώνουν» οι πελάτες τους
Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΜΕ ΤΗΝ «ΕΠΙΒΙΩΣΗ» ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ.
Η χρησιμότητα των “άχρηστων” επιλογών
Οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι είμαστε λογικά όντα και προσπαθούμε να κάνουμε ορθολογικές επιλογές είτε στην προσωπική μας είτε στην επαγγελματική μας ζωή.
Πόσο αληθεύει όμως οτι οι αποφάσεις είναι λογικές;
Γνωριμία με το C20H30O2
Ο παραπάνω χημικός τύπος ανήκει στο εικοσαπεντανοϊκό οξύ (EPA), το οποίο έχει αποδεδειγμένο ρόλο στη διατήρηση της υγείας του ανθρώπου και των κατοικίδιων ζώων. Πρόκειται για ένα πολυακόρεστο ω3 λιπαρό οξύ.
Γνωρίστε την εταιρία Candioli Pharma και τα καινοτόμα προϊόντα της
Έχοντας 140 χρόνια ιστορίας, η Candioli Pharma έχει επεκτείνει σημαντικά τους τομείς του ενδιαφέροντός της, προσθέτοντας εξαιρετικά προϊόντα στην κτηνιατρική αγορά, χάρη σε τρεις σειρές προϊόντων για κατοικίδια ζώα συντροφιάς, για πουλερικά και άλογα του ιπποδρόμου.
Αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Κτηνιατρικής Zώων Συντροφιάς (ΕΛΕΚΖΣ)
Συμπληρώνονται σε λίγο τρία χρόνια θητείας του 4ου εκλεγμένου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΕΚΖΣ. Οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του επόμενου ΔΣ της Εταιρείας μας θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 20 Μαρτίου 2022.
Ο πωλητής ως διαμορφωτής ψυχολογίας
Ένας από τους μεγαλύτερους παρουσιαστές της αμερικανικής τηλεόρασης, ο Jonathan Taffer, σε ένα από τα μεγαλύτερα forum για επιχειρηματίες, δημοσίευσε το εξής:
«Το μεγαλύτερο χάρισμα της επιχειρηματικότητας, είναι ο εργοδότης που θέλει τον υπάλληλο του επιτυχημένο». Υπό την ανωτέρω προϋπόθεση κι εφόσον αναγνωρίσουμε ότι η πώληση είναι τέχνη, θα προσεγγίσω με έναν διαφορετικό τρόπο την «τέχνη» της πώλησης.
Η πώληση, λοιπόν, όπως όλες οι τέχνες, έχει συναίσθημα, χρειάζεται έμπνευση και πάνω απ΄όλα ψυχική διαθεσιμότητα.
Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών
ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΝΤΟΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ.