Ένα σημείο συνάντησης για να κλείσετε συμφωνίες με πελάτες, να ανακαλύψετε νέα προϊόντα και να μάθετε τις εξελίξεις της αγοράς. Η PETS TODAY 2024, θα ανοίξει τις πόρτες της με μια θετική και δυναμική νότα. Το μεγαλύτερο ραντεβού των επαγγελματιών του κλάδου των ζώων συντροφιάς, θα πραγματοποιηθεί στο  METROPOLITAN EXPO ,…

Παρασκευή 04 Οκτωβρίου / Ώρες 09.00 – 13.00 (Πριν την έναρξη της έκθεσης Pets Today 2024) Η εκδήλωση αυτή έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να αγοράσουν οι κηδεμόνες των ζώων συντροφιάς, αλλά ταυτόχρονα και να συνδέσει τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων του…

Η Doca Pet «γεννήθηκε» το 2008, μέσα από την αγάπη της οικογένειας Κουρτίδη για τα ζώα. Στόχος εξαρχής ήταν να καλύψει τις ανάγκες των κηδεμόνων ζώων συντροφιάς για προϊόντα διατροφής υψηλής ποιότητας και γεύσης, ελληνικής προέλευσης. Το 2010, οι σημαντικές επενδύσεις που έγιναν σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, βοήθησαν την…

Όλα ξεκινούν το 1994, όταν ο νεαρός Δημήτρης Δημητρέλιας γεμάτος ενέργεια, εμπορικό δαιμόνιο και διορατικότητα ιδρύει την εταιρεία PETLINE. Στα πρώτα της βήματα το στήριγμα ήταν η «μαμά» εταιρεία ΔΟΡΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. και ο αξιομνημόνευτος πατέρας του Ιωάννης Δημητρέλιας. Γράφουν η Στέλλα Βλάχου και η Βάλη Γιαννακαρώνη, περήφανα μέλη της οικογένειας…

Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την ιστορία και τη φιλοσοφία της Farmina; Πώς έχει εξελιχθεί η εταιρεία σας τα τελευταία χρόνια; Η Farmina ιδρύθηκε στην Ιταλία πριν από πάνω από 50 χρόνια με στόχο την παραγωγή τροφών υψηλής ποιότητας για κατοικίδια. Από την αρχή, η φιλοσοφία μας ήταν…

Τα τελευταία χρόνια το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χώρο στις παρουσιάσεις για τα οφέλη από την μεσογειακή διατροφή. Πρόσφατα μάλιστα ένα άρθρο των «New York Times» απέδιδε την μακροζωία των κατοίκων στην Ικαρία σε σημαντικό βαθμό στο ελαιόλαδο. Τα οφέλη του ελαιολάδου για την υγεία μας αναδεικνύονται…

Ποια είναι η ιδανική λιχουδιά; Η ιδανική λιχουδιά είναι αυτή που: παρασκευάζεται από καλής ποιότητας συστατικά, περιέχει λίγες θερμίδες, είναι συνεπής στα συστατικά της, αρέσει στο ζώο, είναι ασφαλής, οικονομική και παρέχει την αίσθηση στον ιδιοκτήτη ότι αυτό το έξτρα-κάτι, το κάτι-σπέσιαλ, που του προσφέρει συμβάλει στην ευζωία του κατοικιδίου…

Έχουμε πλέον ανέβει επίπεδο και παίζουμε σε προχωρημένη πίστα, σε αυτή της εμπειρίας πελάτη. Και για να συνεννοούμαστε και για να μη βαυκαλιζόμαστε ότι πρόκειται για breakthrough, η εμπειρία πελάτη δεν είναι τίποτα περισσότερο από το πώς μια επιχείρηση αλληλοεπιδρά με τους πελάτες της σε κάθε στάδιο, ξεκινώντας πριν από…

Σε μια εποχή όπου κυρίαρχο ρόλο λαμβάνει το experiential marketing και η «οικονομία της εμπειρίας» χρειάζεται να αναρωτηθούμε αν η στρατηγική που ακολουθούμε στην στρατηγική marketing της επιχείρησής μας έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Γράφει η Βανέσα Ματσούκα Founder, Flow & Grow/Digital Detox Experience Ευχαριστούμε το www.epixeiro.gr για την ευγενική…

Το petchef, η πρωτοποριακή direct-to-consumer πλατφόρμα φρεσκομαγειρεμένου φαγητού για κατοικίδια, ολοκλήρωσε νέο γύρο χρηματοδότησης από το SPOROS Platform, το πρώτο circular economy impact fund στην Ελλάδα. Το petchef έχει προσφέρει ήδη πάνω από 350.000 εξατομικευμένα υγιεινά γεύματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των κατοικιδίων. Μέσα από τις εξατομικευμένες προτάσεις που δημιουργεί ο…