Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΜΕ ΤΗΝ «ΕΠΙΒΙΩΣΗ» ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ.
Η χρησιμότητα των “άχρηστων” επιλογών
Οι περισσότεροι πιστεύουμε ότι είμαστε λογικά όντα και προσπαθούμε να κάνουμε ορθολογικές επιλογές είτε στην προσωπική μας είτε στην επαγγελματική μας ζωή.
Πόσο αληθεύει όμως οτι οι αποφάσεις είναι λογικές;
Γνωριμία με το C20H30O2
Ο παραπάνω χημικός τύπος ανήκει στο εικοσαπεντανοϊκό οξύ (EPA), το οποίο έχει αποδεδειγμένο ρόλο στη διατήρηση της υγείας του ανθρώπου και των κατοικίδιων ζώων. Πρόκειται για ένα πολυακόρεστο ω3 λιπαρό οξύ.
Γνωρίστε την εταιρία Candioli Pharma και τα καινοτόμα προϊόντα της
Έχοντας 140 χρόνια ιστορίας, η Candioli Pharma έχει επεκτείνει σημαντικά τους τομείς του ενδιαφέροντός της, προσθέτοντας εξαιρετικά προϊόντα στην κτηνιατρική αγορά, χάρη σε τρεις σειρές προϊόντων για κατοικίδια ζώα συντροφιάς, για πουλερικά και άλογα του ιπποδρόμου.
Αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Κτηνιατρικής Zώων Συντροφιάς (ΕΛΕΚΖΣ)
Συμπληρώνονται σε λίγο τρία χρόνια θητείας του 4ου εκλεγμένου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΕΚΖΣ. Οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του επόμενου ΔΣ της Εταιρείας μας θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 20 Μαρτίου 2022.
Ο πωλητής ως διαμορφωτής ψυχολογίας
Ένας από τους μεγαλύτερους παρουσιαστές της αμερικανικής τηλεόρασης, ο Jonathan Taffer, σε ένα από τα μεγαλύτερα forum για επιχειρηματίες, δημοσίευσε το εξής:
«Το μεγαλύτερο χάρισμα της επιχειρηματικότητας, είναι ο εργοδότης που θέλει τον υπάλληλο του επιτυχημένο». Υπό την ανωτέρω προϋπόθεση κι εφόσον αναγνωρίσουμε ότι η πώληση είναι τέχνη, θα προσεγγίσω με έναν διαφορετικό τρόπο την «τέχνη» της πώλησης.
Η πώληση, λοιπόν, όπως όλες οι τέχνες, έχει συναίσθημα, χρειάζεται έμπνευση και πάνω απ΄όλα ψυχική διαθεσιμότητα.
Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών
ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΝΤΟΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ.
Εξυπηρέτηση πελατών: Οι απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζεται το προσωπικό!
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά, οι δεξιότητες, που πρέπει να έχει το προσωπικό της επιχείρησης σας για να μπορέσει να προσφέρει στον πελάτη ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης;
Πώς θα διαχειριστώ αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών;
Κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της κατανοεί τη σημασία των παραπόνων που δέχεται.
Είναι, άλλωστε, ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους για να αποκτήσει πιστούς πελάτες, βοηθώντας το brand και την κερδοφορία της.
Ο Γιάννης Σπαλιάρας μιλάει για το ZooBox
ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΒΗΜΑ
συνέντευξη στη Μαρία Γιαννέλου