Η Αnicell δημιουργήθηκε το 2013 από τον Σωτήρη Αγγελάκη και τον Βασίλη Νίκα και στα 9 χρόνια παρουσίας της στη αγορά έχει καταφέρει πολλά…
δελτίο τύπου ANICELL
Πως ξεκίνησε η Anicell;
H Anicell ιδρύθηκε τo 2013. Μεσούσης της οικονομικής κρίσης, η ίδρυση μιας εταιρείας φάνταζε σε όλους – και στο μυαλό των ιδιοκτητών ακόμα – μία τρέλα. Την περίοδο εκείνη, όταν περπατούσε κανείς σε ένα εμπορικό δρόμο, αντίκρυζε δύο μαγαζιά ξενοίκιαστα και ένα νοικιασμένο. Μία επιχειρηματική κίνηση φάνταζε «αυτοκτονία». Και αναφέρομαι σε καινούρια εταιρεία. Όχι μία εταιρεία φτασμένη που απλώς αντιμετώπιζε τα οικονομικά δεινά της περιόδου. Αυτή η απόγνωση ήταν το κομβικό σημείο. Ένα εγχείρημα με πυλώνα τις λελογισμένες προσδοκίες και φιλοσοφία ότι αν δουλέψουμε σωστά και τίμια, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα, παρά μόνο το χρόνο μας. Σηκώσαμε μανίκια και πήγαμε στην εφορία.
Τι είναι σήμερα η Anicell;
Η Anicell είναι μία εμπορική εταιρεία που λειτουργεί ως αντιπρόσωπος οίκων του εξωτερικού. Εμπορεύεται κτηνιατρικά φάρμακα και κτηνιατρικά είδη περισσότερων από 10 εταιρειών. Απαριθμώντας και ξεκινώντας από μακριά, η Anicell είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της DermaZoo και VetriScience από τις ΗΠΑ, της VetExpert, Grande Finale, Dermapharm από τη φαρμακοπαραγωγό χώρα της Ευρώπης Πολωνία, και της Quimunsa και VetNova από την Ισπανία. Ταυτόχρονα συνεργάζεται με τους τοπικούς αντιπροσώπους της LDCA Dermoscent από τη Γαλλία ως επιστημονικός συνεργάτης και κύριος διανομέας, και των εταιρειών AlphaVet, Vetagro, Zoopan, Kepro ως αποκλειστικός διανομέας των προϊόντων για το σκύλο και τη γάτα.
Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από την Anicell;
Η Anicell είναι μία εταιρεία που ξεκίνησε από τους 2 ιδιοκτήτες της, το Σωτήρη Αγγελάκη, τεχνολόγο ζωικής παραγωγής και το Βασίλη Νίκα, κτηνίατρο. Συνάδελφοι σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, απέκτησαν σημαντική εμπειρία, εργαζόμενοι για πάνω από 10 χρόνια στον κλάδο. Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο γνωστό στην «πιάτσα» ως Δ.Δ., που μας εμπιστεύτηκε και μας καθοδήγησε σε αυτή την απαιτητική αγορά. Με ίδια κεφάλαια, χωρίς δανεισμό, ξεκινήσαμε μόνοι να κάνουμε αυτό που ξέραμε καλύτερα. Όμως αυτό δεν έμεινε στάσιμο. Ύστερα από 9 χρόνια, η Anicell δεν είναι οι 2 ιδιοκτήτες της. Η Anicell είναι οι άνθρωποι της, 16 στον αριθμό. Όλοι μαζί, σε μία οικογένεια που μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο, προσφέρουμε τους εαυτούς μας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Όλοι μαζί, σε μία οικογένεια που μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο, προσφέρουμε τους εαυτούς μας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ποιες είναι οι βασικές γραμμές που ορίζουν τη λειτουργία της Anicell;
Όπως αναφέραμε, η Anicell είναι μία εμπορική εταιρεία. Αυτός ο χαρακτηρισμός όμως είναι μόνο για την εφορία. Δεν μας εκφράζει. Ναι, εμπορευόμαστε προϊόντα. Θέλουμε όμως τα προϊόντα μας να πληρούν κατ` αρχήν τις δικές μας αυστηρές προδιαγραφές. Θέλουμε να είναι ποιοτικά, δηλαδή πρακτικά να κάνουν αυτό που υπόσχονται, αλλά να έχουν και μία ιδιαιτερότητα, μία καινοτομία, όπως μία ειδική σύνθεση, μία ειδική μορφή, ώστε να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα. Ακούγεται λογικό. Δεν είναι καθόλου εύκολο όμως να βρεθούν τέτοια προϊόντα σε μία αγορά που μοιάζει υπερπλήρης και φαίνεται να διαθέτει τα πάντα. Για παράδειγμα, συμπληρώματα διατροφής υπάρχουν στην Ευρώπη άπειρα. Θέλαμε όμως να έχουμε κάτι ξεχωριστό.
Η twist off κάψουλα είναι μοναδική στην αγορά, διευκολύνει την πρόσληψη και μπορεί να χορηγηθεί είτε αυτούσια, γιατί έχει εντεροδιαλυτό περίβλημα, είτε να ανοιχθεί εύκολα στρίβοντας την κεφαλή και το περιεχόμενο να δοθεί απ` ευθείας στο στόμα του ζώου ή να αναμιχθεί με την τροφή.
Η Dermoscent έχει μία σειρά δερματο κοσμετολογικών προϊόντων. Το μυστικό όμως είναι ότι δεν έχει ένα-δύο προϊόντα για το δέρμα, αλλά μία πλήρη σειρά και μάλιστα από 100% φυσικά συστατικά φυτικής προέλευσης. Καινοτομίες όπως το μοναδικό αντιηλιακό για ζώα. Τρίτο και τελευταίο παράδειγμα, αν και θα μπορούσα να συνεχίσω για όλες τις εταιρείες, είναι η Grande Finale που έχει μία σειρά ρούχων για μετεγχειρητική προστασία που καλύπτουν οποιοδήποτε χειρουργημένο μέρος του σώματος ή επίσης έχει το οφθαλμικό κολάρο που είναι μοναδικό στην αγορά.
Με λίγα λόγια, θέλουμε να έχουμε προϊόντα που πραγματικά «έχουν να πουν κάτι» και να δώσουμε λύσεις εκεί που δεν υπήρχαν.
Θέλουμε να έχουμε προϊόντα που πραγματικά «έχουν να πουν κάτι» και να δώσουμε λύσεις εκεί που δεν υπήρχαν.
Θεωρείται η πορεία της Anicell επιτυχημένη;
Σε αυτό το χώρο, υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά άλλαξαν το τοπίο. Πήγαν την κτηνιατρική πράξη πέντε βήματα παρακάτω. Από το παραδοσιακό σχήμα: απλό εξεταστικό τραπέζι, αντιβίωση με κορτιζόνη και εμβόλια, σε μια σύγχρονη κτηνιατρική πράξη με κλινικές πλήρως εξοπλισμένες που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τις αντίστοιχες ανθρώπινες. Τη δε αγορά του pet-shop την εξέλιξαν σε μία αγορά που δεν της λείπει τίποτα, πράγμα που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από 25 χρόνια. Οι άνθρωποι που έχουν ένα pet-shop έγιναν, από απλοί μαγαζάτορες, επιχειρηματίες. Αυτό θεωρούμε επιτυχημένη πορεία.
Μετατρέψαμε το συμπλήρωμα διατροφής σε φάρμακο. Διαβάσαμε, πήραμε έρευνες από τους προμηθευτές μας, τους πιέσαμε να κάνουν έρευνες για εμάς και όλη αυτή τη γνώση, την μεταφέραμε στον Έλληνα κτηνίατρο, που – στην καλύτερη περίπτωση – ήταν αρκετά επιφυλακτικός και αντιμετώπιζε όλα αυτά τα προϊόντα ως «μαντζούνια». Υπήρχαν εισαγωγείς με τέτοια σκευάσματα και πριν από εμάς. Όμως τα εισήγαγαν ως κάτι που έβρισκαν στο εξωτερικό και ήταν μία μόδα πριν 20 χρόνια. Εμείς, αλλάξαμε τη νοοτροπία του επιστήμονα, γιατί προσεγγίσαμε τα προϊόντα μας επιστημονικά και όχι εμπορικά.
Ποιο είναι το μυστικό της πορείας της Anicell;
Στην Ελλάδα, είναι γνωστό ότι οι συνεργασίες είναι δύσκολες. Έχουμε δει να αποτυγχάνουν στη μεγάλη πλειοψηφία. Το δικό μας μυστικό είναι ότι παραμερίσαμε τις προσωπικές μας φιλοδοξίες και δουλεύουμε σαν ομάδα. Δεν υπάρχει εγώ. Υπάρχει εμείς. Αυτό είναι το μαγικό φίλτρο για την επιτυχία, κατά τη δική μας άποψη. Και επεκτείνοντας αυτή τη λογική, έτσι αντιμετωπίζουμε και τους αγοραστές των προϊόντων μας. Ως μέλη της οικογένειας μας και όχι σαν πελάτες. Ναι, στο τέλος, είναι μία εμπορική συναλλαγή που και τα δύο μέρη έχουν υποχρεώσεις. Όμως το σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και αυτό είναι το πρώτο και μόνο μέλημα μας. Αντιμετωπίζουμε τους αγοραστές των προϊόντων μας τίμια και τους κοιτάμε στα μάτια.
Συνέντευξη με την Anna Rutkowska, Co-Owner & export manager της Vet Expert.
Πείτε μας λίγα λόγια για την ιστορία της Vet Expert.
Η εταιρεία Vet Planet Ltd, ιδιοκτήτρια της επωνυμίας Vet Expert, ιδρύθηκε το 2008. Είμαστε μια πολωνική εταιρεία με 100% πολωνικό κεφάλαιο. Η αποστολή μας είναι να υποστηρίζουμε τους κτηνιάτρους και τους γονείς κατοικίδιων ζώων. Θέλουμε κάθε κατοικίδιο να αισθάνεται, να δείχνει και να ζει στα καλύτερα του. Οι έρευνες, η αξιοπιστία και οι συστάσεις των κτηνιάτρων έχουν εγγραφεί στην ιστορία της εταιρείας μας και τη μεταφέρουμε στην καταναλωτική αγορά. Στην αρχή, η δραστηριότητα της εταιρείας επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη γρήγορων διαγνωστικών τεστ για την ανίχνευση μολυσματικών ασθενειών, η οποία στη συνέχεια επεκτάθηκε στην παραγωγή κτηνιατρικών διατροφικών προϊόντων και διαιτών, καθώς και δερμοκαλλυντικών προϊόντων για κατοικίδια. Πρόσφατα, το χαρτοφυλάκιο της Vet Planet εμπλουτίστηκε με υψηλής ποιότητας τροφές για κατοικίδια –“Raw Paleo” και σειρά σνακ – “Mr Bandit”
Πως είναι η αγορά του pet στην Πολωνία;. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια στοιχεία-στατιστικά;
Η αγορά κατοικίδιων ζώων στην Πολωνία είναι μια από τις μεγαλύτερες στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η Πολωνία είναι μια χώρα της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης με πληθυσμό 38,5 εκατομμυρίων κατοίκων. Ο αριθμός των γατών και των σκύλων αυξάνεται σταθερά στην Πολωνία. Το 2021 υπήρχαν περίπου 7,7 εκατομμύρια σκύλοι και 6,6 εκατομμύρια γάτες. Στην αγορά κατοικίδιων ζώων κυριαρχούν παραδοσιακά καταστήματα κατοικίδιων ζώων (περίπου 2.700) και κτηνιατρικές κλινικές (περίπου 4.500). Από την άλλη πλευρά, στην Πολωνία περισσότερα από 240 καταστήματα που ανήκουν στις οκτώ παγκόσμιες αλυσίδες καταστημάτων έχουν αρχίσει να συνεργάζονται με κάποιο τρόπο στην κατηγορία προϊόντων pet. Η πολωνική αγορά για κατοικίδια εξακολουθεί να είναι γενικά πολύ παραδοσιακή.
Παρ’ όλα αυτά, ένας αυξανόμενος αριθμός κλασικών καταστημάτων κατοικίδιων ζώων αρχίζει να εξερευνά στρατηγική πώλησης παντός καναλιού. Οι πρώτοι που υιοθέτησαν αυτήν την προσέγγιση στην Πολωνία ήταν οι ιδιοκτήτες αλυσίδων, οι οποίοι άρχισαν να συνεργάζονται στο κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου πριν από μερικά χρόνια. Το lockdown του COVID-19 επιτάχυνε αυτές τις δραστηριότητες των ιδιοκτητών καταστημάτων κατοικίδιων ζώων. Αντιμετωπίζοντας την κρίση, οι περισσότεροι από αυτούς κατάλαβαν τον σημαντικό ρόλο του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων σε όλα τα κανάλια. Προβλέπεται τώρα ρυθμός ανάπτυξης άνω του 20% από έτος σε έτος για τις διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων περιποίησης κατοικίδιων στην Πολωνία.
Ποια είναι η θέση σας στην εταιρεία Vet Expert;
Είμαι συνιδιοκτήτρια της εταιρείας, μέλος του Δ.Σ. και υπεύθυνη για την επέκταση σε διεθνείς αγορές.
Πιστεύετε ότι η πορεία σας μέχρι τώρα μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένη;
Είμαστε πολύ χαρούμενοι με όσα πετύχαμε αυτά τα 14 χρόνια. Δεν εννοώ μόνο για το οικονομικό αποτέλεσμα, αλλά και για τη γκάμα που μπορεί να καλύψει τις περισσότερες από τις ανάγκες των κατοικίδιων ζώων. Με τα χρόνια, έχουμε επεκτείνει το διεθνές δίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, και έχουμε έναν αποκλειστικό διανομέα που λειτουργεί πολύ δυναμικά για την ελληνική και την κυπριακή αγορά – την εταιρεία Anicell.
Ποια είναι τα σημαντικότερα επιτεύγματα σας;
Το ιδιαίτερο και μοναδικό μας πλεονέκτημα είναι το δικό μας τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, που δημιουργήθηκε από μερικούς από τους καλύτερους ειδικούς στη διατροφή μικρών ζώων στην Ευρώπη. Η οικοδόμηση αυτής της πιο σημαντικής αξίας για εμάς, που είναι η ποιότητα, έχει ενσωματωθεί σε κάθε ένα από τα προϊόντα μας και είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που οι προσπάθειές μας έγιναν αντιληπτές και εκτιμήθηκαν και από τους επιστήμονες του χώρου και από τους ιδιοκτήτες-γονείς των κατοικίδιων.
Είμαστε πρωτοπόροι σε αρκετές καινοτόμες λύσεις:
• Πρώτη χρήση κάψουλας τεχνολογίας twist-off σε θρεπτικά προϊόντα για ζώα. Μέχρι στιγμής είναι γνωστό κυρίως στην ανθρώπινη φαρμακευτική.
• Πρώτη φορά σε κτηνιατρικό προϊόν που χορηγείται από το στόμα και περιέχει φυσικά συστατικά που αναστέλλουν τους υποδοχείς ντοπαμίνης στον εγκέφαλο.
• Μοναδικό εμπορικό προϊόν για αρσενικούς σκύλους που αυξάνει κατά τουλάχιστον 30% τον αριθμό της παραγωγής σπερματοζωαρίων.
• Προϊόν με δεσμευτικά φωσφόρου που περιέχει βιταμίνη D.
Έχετε λάβει κάποια βραβεία για όλη αυτή τη δουλειά και την καινοτομία;
Έχουμε λάβει πολλά διάσημα βραβεία, π.χ. το Πολωνικό Βραβείο Καινοτομίας, το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Ποιότητας για Raw Paleo, το βραβείο Good Brands for particular nutraceuticals. Επίσης, το βραβείο “Forbes Diamonds” 2022 ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πολωνική εταιρεία που έχει αυξήσει γρήγορα την αξία και τη θέση της στην αγορά τα τελευταία τρία χρόνια. Και είναι μόνο κάποια από αυτά.
Σε πόσες χώρες εξάγετε τα προϊόντα σας και ποιες είναι οι δυσκολίες σε αυτό το εγχείρημα;
Αυτή τη στιγμή, συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 40 αγορές σε όλες τις ηπείρους. Οι δυσκολίες ποικίλλουν, οι εγκρίσεις αποτελούν μεγάλο εμπόδιο και σε ορισμένες χώρες η νομοθεσία απαιτεί έγκριση όπως και για τα φάρμακα. Έξω από την ευρωπαϊκή αγορά, απαιτούνται ορισμένα πιστοποιητικά υγείας και ποιότητας. Οι καιρικές συνθήκες αποτελούν επίσης μεγάλη πρόκληση.
Τι είναι το brand RAW PALEO και πως δημιουργήθηκε;
Η Raw Paleo είναι μια «επιστροφή στα βασικά» και στη φυσική διατροφή του σκύλου σε κάθε στάδιο της ζωής του. Η συγκεκριμένη τροφή επαναπροσδιορίζει τον πλούτο των συστατικών – σε κάθε 100g του προϊόντος, υπάρχουν 80g σφάγιο γαλοπούλας ελεύθερης βοσκής με την προσθήκη φρέσκων, εποχιακών λαχανικών. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική πεπτικότητα και μοναδική γεύση που εξασφαλίζει φυσική ζωντάνια και υγεία. Ξεκινήσαμε με ξηρά τροφή για σκύλους και έχουμε αναπτυχθεί ήδη σε υγρή τροφή για σκύλους και γάτες. Είμαστε ήδη στο τελικό στάδιο ανάπτυξης της ξηρής τροφής για γάτες.
Ποια είναι η θέση της RawPaleo στην αγορά; Ποια κατηγορία τροφών είναι ο βασικός ανταγωνιστής σας;
Η Raw Paleo είναι ένα σχετικά νέο project και μία από τις νεότερες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό μας. Είναι η γκάμα των ultra premium προϊόντων, που ανταγωνίζονται κορυφαία προϊόντα από τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο. Ωστόσο, η προσέγγισή μας στη σύνθεση των τροφών για κατοικίδια είναι αρκετά διαφορετική – εστιάζουμε αποκλειστικά στην καθαρή ποιότητα της πρώτης ύλης, χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερα φρέσκα υλικά (με το φρέσκο κρέας το συστατικό νούμερο 1), διατηρώντας παράλληλα την ετικέτα ξεκάθαρη και εύκολη στο να την κατανοήσει ο καταναλωτής.
Που απευθύνεστε με μία τέτοια ποιότητα; Ποιο είναι το κοινό σας;
Η δημιουργία τροφής για κατοικίδια είναι μια απάντηση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών που αναζητούν πολύτιμη τροφή για τα κατοικίδια. Το τμήμα Ultra Premium σημαίνει ότι το προϊόν είναι της υψηλότερης ποιότητας. Χτίζουμε σιγά σιγά τη θέση μας στην πολωνική αγορά, τυγχάνοντας ολοένα και μεγαλύτερης προσοχής από τους γονείς των κατοικίδιων ζώων.
Είμαστε παρόντες στα περισσότερα pet shop της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης πολωνικής αλυσίδας κατοικίδιων ζώων καθώς και στην κτηνιατρική κλινική. Πρόσφατα, αρχίσαμε επίσης να χτίζουμε εντατικά την παρουσία μας σε άλλες αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Νότιας Αμερικής.
Σκοπεύετε να επεκτείνετε αυτή σειρά;
Αυτό το χρόνο ξεκινήσαμε με μία δεύτερη γεύση στην υπάρχουσα σειρά. Εκτός από γαλοπούλα, τώρα πια υπάρχει και το μοσχάρι. Στις επόμενες μέρες θα βγει και πατέ. Στο τέλος του χρόνου θα έχουμε έτοιμη και την ξηρά τροφή της γάτας.
Ποια είναι τα πλάνα που θέλετε να επιτύχετε μέχρι τέλος του χρόνου;
Μέχρι τέλος του χρόνου θέλουμε να λανσάρουμε στην αγορά κάποια νέα προϊόντα, συμπληρώματα για το δέρμα και τις αρθρώσεις με καινοτόμους συνδυασμούς συστατικών. Επίσης, «έρχεται» μία νέα σειρά για το τρίχωμα και οι τροφές που ανέφερα πριν. Η επέκταση είναι πολύ σημαντική και μέχρι τέλος του χρόνου θέλουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους.
Στο απώτερο μέλλον, τι να περιμένουμε από τη Vet Expert;
Έχουμε ήδη πολλά projects ανοιχτά. Είμαστε στο στάδιο κατασκευής διαγνωστικών εργαλείων και φαρμακευτικών σκευασμάτων. Σχεδιάζουμε νέα snacks και κατόπιν νέες ξηρές και υγρές τροφές για σκύλους και γάτες. Μπορώ να υποσχεθώ ότι δε σταματούμε και σίγουρα επιφυλάσσουμε εκπλήξεις.
Στην VetriScience®, δεν φτιάχνουμε προϊόντα που δεν θα δίναμε στα δικά μας κατοικίδια! Γι’ αυτό χρησιμοποιούμε μόνο αγνά, ανώτερης ποιότητας συστατικά σε κάθε προϊόν. Οι αυστηρές δοκιμές και τα αυστηρά πρότυπα κατασκευής διασφαλίζουν ότι η γάτα ή ο σκύλος σας λαμβάνουν τη διατροφική υποστήριξη που χρειάζονται για να παραμείνουν υγιείς και ευτυχισμένοι!
Υποστηρίζεται από την Επιστήμη
Βασιζόμαστε σε μια ομάδα ειδικών για την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας και ευεργετικών προϊόντων που προσφέρουν αποτελέσματα για τα κατοικίδιά σας! Επιστήμονες και κτηνίατροι συνεργάζονται για να βελτιώσουν τις υπάρχουσες φόρμουλές μας, ενώ αναζητούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά συστατικά για να υποστηρίξουν την υγεία και την ευεξία του κατοικίδιου ζώου σας.
Διασφάλιση ποιότητας
Τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στις αυστηρές απαιτήσεις της Ένωσης Αμερικανών Αξιωματούχων Ελέγχου Ζωοτροφών (AAFCO) και του Εθνικού Συμβουλίου Συμπληρωμάτων Ζώων (NASC). Κάθε συστατικό υποβάλλεται σε δοκιμές τρίτων ως προς την καθαρότητα και τη σύνθεση για να διασφαλιστεί ότι πληροί τα αυστηρά μας πρότυπα ποιότητας. Η καλύτερη δοκιμή ετικετών στην κατηγορία μας σημαίνει ότι αυτό που αναγράφεται στην ετικέτα είναι αυτό που υπάρχει σε κάθε συσκευασία.
Πρότυπα Παραγωγής
Για περισσότερα από 40 χρόνια, η VetriScience® έχει αναπτύξει και κατασκευάζει συμπληρώματα υγείας για κατοικίδια από τις εγκαταστάσεις μας στο Βερμόντ. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής μας διαθέτουν πιστοποίηση SQF και ελέγχονται τακτικά για διαδικασίες ασφάλειας και ποιότητας. Τηρούμε αυστηρά τις τρέχουσες ορθές πρακτικές παραγωγής (cGMP) του FDA προκειμένου να αποτρέψουμε τη μικροβιολογική, χημική και φυσική διασταυρούμενη μόλυνση και να προστατεύσουμε την ακεραιότητα του προϊόντος. Αυτό βοηθά στη διασφάλιση της ανώτερης ποιότητας κάθε μασώμενης λιχουδιάς, δισκίου ή υγρού που παράγεται από την VetriScience®!
Οι αυστηρές δοκιμές και τα αυστηρά πρότυπα κατασκευής διασφαλίζουν ότι η γάτα ή ο σκύλος λαμβάνουν τη διατροφική υποστήριξη που χρειάζονται για να παραμείνουν υγιείς και ευτυχισμένοι!
Η Laboratorium DermaPharm είναι ένα εργαστήριο όπου παράγονται επαγγελματικά προϊόντα για κατοικίδια. Η αποστολή της εταιρείας είναι να παρέχει στους ιδιοκτήτες κατοικίδιων καινοτόμα, ασφαλή και αποτελεσματικά σκευάσματα.
Αξίες εταιρείας
Κατά την παρασκευή των παρασκευασμάτων μας, φροντίζουμε να είμαστε πιστοί στις αρχές μας. Πάντα βάζουμε την ευημερία των κατοικίδιων ζώων ως πρώτη προτεραιότητα. Φροντίζουμε τις ανάγκες και την άνεσή τους. Δοκιμάζουμε προϊόντα για την ασφάλειά τους προς όφελος της υγείας των κατοικίδιων.
1. Υψηλή ποιότητα
Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τη δέσμευσή μας για την παραγωγή σκευασμάτων για κατοικίδια. Η ανάπτυξη κάθε νέου προϊόντος προηγείται από διαβουλεύσεις με επιστήμονες, επαγγελματίες και κτηνιάτρους και στη συνέχεια δοκιμάζεται στο εργαστήριό μας. Έτσι δημιουργούνται τα πρωτότυπα παρασκευάσματα μας. Στη συνέχεια, τα πρωτότυπα επαληθεύονται από φιλικούς κτηνοτρόφους και υπαλλήλους μας. Δημοσιεύουμε συνταγές που έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί για αποτελεσματικότητα και ασφάλεια. Η ποιότητά μας επιβεβαιώνεται και από τα πιστοποιητικά μας: ISO 9001:2015 και ISO 22000:2005.
2. Καινοτομία
Ακολουθούμε τις τάσεις στον κλάδο επισκεπτόμενοι τις μεγαλύτερες εκθέσεις ζώων στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, καθώς και εθνικά κτηνιατρικά συνέδρια. Παρατηρούμε στενά την μεταβαλλόμενη αγορά και τις ανάγκες των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων. Ωστόσο, δεν ακολουθούμε τυφλά όλες τις τάσεις. Πάντα προσπαθούμε να μετατρέψουμε την ιδέα σε χρήσιμο προϊόν, δηλαδή αποτελεσματικό και, πάνω απ’ όλα, ασφαλές στη χρήση. Στόχος μας είναι να λύσουμε ένα πραγματικό πρόβλημα και να ικανοποιήσουμε μια πραγματική ανάγκη.
3. Ασφάλεια
Για την κατασκευή, χρησιμοποιούμε μόνο αποδεδειγμένα συστατικά υψηλής ποιότητας που πληρούν τους ισχύοντες κανόνες και κανονισμούς και τα οποία προέρχονται από επαληθευμένους προμηθευτές. Δεν προσθέτουμε βαφές ή αρώματα που θα μπορούσαν να αυξήσουν τον κίνδυνο αλλεργίας ή δυσανεξίας. Καθοδηγούμαστε από την ευημερία των κατοικίδιων και εστιάζουμε στην άνεσή τους κατά την ανάπτυξη νέων συνταγών.
4. Διαφάνεια
Δημοσιεύουμε τις συνθέσεις των προϊόντων μας γιατί είμαστε περήφανοι για τις συνταγές που έχουμε αναπτύξει.