Η αντίστροφη μέτρηση για τη Zoomark ξεκίνησε! Σε λιγότερο από ένα χρόνο πριν την 21η έκδοσή της, η παγκόσμια εμπορική έκθεση τροφών και αξεσουάρ κατοικίδιων ζώων – η οποία έχει προγραμματιστεί από 5 έως 7 Μαΐου 2025 στο BolognaFiere της Μπολόνια – παρουσιάστηκε επίσημα σε διεθνή μέσα και εταιρείες.
Στη συνέντευξη τύπου που συντόνισε η κα Luisa Bersanetti, Υπεύθυνη της Έκθεσης, μίλησαν οι: κα Pascale Sonvico, Υπεύθυνη Πωλήσεων, αλλά και οι ειδικοί ομιλητές κ. Giorgio Massoni, Πρόεδρος της Assalco και Mattia Barchetti, Υπεύθυνος Αγορών στην εταιρεία Nomisma. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης γνωρίσαμε όλα τα τελευταία νέα σχετικά με την έκθεση καθώς και αναλύσεις της αγοράς. Με τα ελπιδοφόρα αποτελέσματα που επετεύχθησαν με τις καμπάνιες Rebooking και Early Bird, η Zoomark 2025 διαμορφώνεται ως επιτυχία, με πάνω από 50% των εκθεσιακών χώρων της να έχουν ήδη καλυφθεί. “Η Zoomark, με το νικητήριο συνδυασμό πολιτισμού και επιχειρηματικότητας, έχει πάντα αποτελέσει μια ουσιαστική εκδήλωση για την αγορά κατοικιδίων”, σημείωσε η Pascale Sonvico, Υπεύθυνη Πωλήσεων στη Zoomark. “Είμαστε ευγνώμον προς τους εκθέτες και τους επισκέπτες που εδραίωσαν την επιτυχία μας όλα αυτά τα χρόνια, μετατρέποντας τη Zoomark σε μια μοναδική ευκαιρία για ολόκληρη τη βιομηχανία, καθώς αναμένεται με ανυπομονησία από εταιρείες σε όλο τον κόσμο και γίνεται όλο και πιο σημαντική από στρατηγικής άποψης.”
Η Zoomark γίνεται τώρα ακόμα πιο φιλόδοξη στους στόχους και τις προτεραιότητές της, ή, όπως λέει το νέο της σλόγκαν: Μεγαλύτερη και Πιο Τολμηρή. Ο στόχος μας είναι να εμπλέξουμε κάθε εταιρεία, κάθε λιανέμπορο και άλλον επαγγελματία του κλάδου των κατοικίδιων ζώων για να δημιουργήσουμε μια αξέχαστη έκθεση. Το 2023 ήταν ένα έτος ρεκόρ, με πάνω από 68.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου, 1.060 εκθέτες και απίστευτους 28.000 επισκέπτες.
Η Zoomark 2025 θα αποτελέσει το «κέντρο του μέλλοντος» για τον κλάδο. “Θέλουμε να παρέχουμε μια αποκλειστική πλατφόρμα για όλες τις μάρκες σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες ενώ προβλέπουμε τις τάσεις της αγοράς και φωτίζουμε θέματα όπως η βιωσιμότητα, το έννοια της One Health και τα εξατομικευμένα προϊόντα, τα οποία είναι τόσο δημοφιλή στη Gen Z“, συνέχισε η κα Sonvico. “Στη Zoomark 2025 θα παρέχουμε όραμα σε αυτό που είναι σημαντικό σήμερα, αλλά θα κοιτάξουμε πιο πέρα και θα προσφέρουμε χώρο για τα θέματα του μέλλοντος μέσα στους ειδικούς μας τομείς”.
Η τεχνολογία για κατοικίδια είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη τάση που αντέχει στις κρίσεις, και με αυτό υπόψη, η Zoomark αποφάσισε να δημιουργήσει τον χώρο Next 5.0 για το μέλλον της αγοράς κατοικιδίων, την καινοτομία και την προηγμένη τεχνολογία: ένας χώρος αφιερωμένος σε start-ups και πιο καθιερωμένες επιχειρήσεις που προσφέρουν υψηλής τεχνολογίας λύσεις σε τομείς όπως η υγεία και η ασφάλεια των κατοικιδίων. Ταυτόχρονα, η νέα ενότητα με την ονομασία Factory θα δώσει έμφαση σε όλες τις επιχειρήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού κατασκευής (προμηθευτές πρώτων υλών και ημιτελών υλών, εξοπλισμό, συσκευασία και υπηρεσίες προς τη βιομηχανία και προς τους διανομείς), οι οποίες διαδραματίζουν ολοένα και πιο κεντρικό ρόλο στην ικανοποίηση των αναγκών μιας αναπτυσσόμενης αγοράς.
Για πρώτη φορά, η Zoomark 2025 θα αναδείξει την αριστεία στον κόσμο της μόδας, του σχεδιασμού και της ομορφιάς για κατοικίδια, μέσω της έναρξης του Atelier, ενός premium χώρου για κορυφαίους αγοραστές, εταιρείες και επιχειρήσεις. Δύο αγαπημένες και μακροχρόνιες ενότητες θα επιστρέψουν στη Zoomark 2025: Η Pet Vision (η παρουσίαση νέων προϊόντων) που το 2023 παρουσίασε περίπου 500 νέες καινοτομίες, λειτουργώντας ως πυξίδα για διανομείς και λιανοπωλητές που αναζητούν μελλοντικές τάσεις, και το Aqua Project για επιχειρήσεις στον τομέα των ενυδρείων και τεραρίουμ, το οποίο θα φιλοξενήσει συναντήσεις και σεμινάρια, στον χώρο της έκθεσης.
Και οι νέες ιδέες στη Zoomark σίγουρα δεν τελειώνουν εκεί! Όπως επεσήμανε η Luisa Bersanetti, Υπεύθυνη της Έκθεσης, αυτή η συνεχώς εξελισσόμενη, πάντα ενημερωμένη έκθεση είναι όλο και πιο παγκόσμια στην προοπτική της. “Η Zoomark αποτελεί γέφυρα μεταξύ της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου των κατοικιδίων”, σημείωσε η κα Bersanetti. “Το 2023, η Zoomark υποδέχτηκε εκθέτες από 57 διαφορετικές χώρες και το 62% των επισκεπτών ήταν από το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων υψηλόβαθμων στελεχών από κάθε ήπειρο“.
Το 2025, θα αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός των αγοραστών από κύριες χώρες, και ιδιαίτερα από αναδυόμενες αγορές, προσφέροντας στις επιχειρήσεις με περίπτερα στην έκθεση πραγματικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Προς τον σκοπό αυτό, έχει ήδη ξεκινήσει η νέα προωθητική καμπάνια, με σημαντικές προσπάθειες μάρκετινγκ στη διαφήμιση, τόσο σε έντυπα όσο και σε ψηφιακά μέσα, σε ολόκληρο τον κόσμο. Η επιπλέον υποστήριξη που παρέχει το Ιταλικό Εμπορικό Γραφείο (ITA/ICE) για το πρόγραμμα της Zoomark για την προσέλκυση εξωτερικών επιχειρήσεων ήταν κρίσιμη, βοηθώντας μας να επιτύχουμε τους στόχους μας. Άλλα νέα, υψηλά αναμενόμενα έργα διαμορφώνονται επίσης γρήγορα, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης των μεγάλων διεθνών συνεργασιών.
Ένα τέτοιο εγχείρημα είναι η συμφωνία που επετεύχθη πρόσφατα με την Pet Fair South East Asia, όπου η Zoomark θα συντονίζει τις ιταλικές επιχειρήσεις στο Italy Pavilion.
Στις 26-28 Ιουνίου 2024, η Zoomark θα φέρει το Pet Pavilion της στο Κέντρο Συνέδρων & Εκθέσεων του Shenzhen στην περιοχή Futian της πόλης για το Marca China, ένα δυναμικό γεγονός για ιδιωτικές ετικέτες, ηλεκτρονικό εμπόριο και μεγάλη λιανική. Η αποκλειστική περιοχή της Zoomark που είναι αφιερωμένη στον τομέα των κατοικιδίων θα παρέχει πολλές ιταλικές και διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των κατοικιδίων για προνομιακή πρόσβαση στην κινεζική αγορά.
Επίσης κεντρικό θέμα της συνέντευξης Τύπου στη Νυρεμβέργη, ήταν και η ανακοίνωση μερικών από τα πιο σημαντικά δεδομένα που προκύπτουν από την Έκθεση της Assalco-Zoomark 2024. Η έκθεση αποκάλυψε ότι, παρά τις δύσκολες συνθήκες, η ιταλική οικονομία των κατοικίδιων έχει φτάσει πλέον σε σημαντικά ύψη, ενισχύοντας τη θέση της Zoomark ως σημαντική εκδήλωση για τους παγκόσμιους παίκτες που ενδιαφέρονται για την ιταλική αγορά. Ο κ. Giorgio Massoni, Πρόεδρος της Assalco, έδωσε μια σύνοψη των πληροφοριών στον ιταλικό τομέα τροφών και φροντίδας κατοικίδιων και την προοπτική για τους επόμενους μήνες: “Η αγορά τροφών για κατοικίδια αποδεικνύεται ανθεκτική, επιβεβαιώνοντας την προσοχή που δίνουν οι κηδεμόνες στα κατοικίδια τους, τους συντρόφους της ζωής τους”.
Το τελευταίο θέμα στην ατζέντα ήταν μια προεπισκόπηση μερικών από τα κυριότερα σημεία μιας νέας έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία Nomisma για τη Zoomark, η οποία στοχεύει να παρέχει μια εικόνα του τομέα αξεσουάρ, εντοπίζοντας τις τρέχουσες τάσεις και τις απόψεις, τη συμπεριφορά και τις αγοραστικές συνήθειες των Ιταλών ιδιοκτητών κατοικίδιων. “Η Nomisma έχει αναπτύξει μια καινοτόμο προσέγγιση μέσω της νέας της συνεργασίας με τη BolognaFiere, επιδιώκοντας να αναλύσει και να μελετήσει τις τάσεις σε ένα τμήμα της αγοράς που γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τον τομέα των κατοικίδιων, υπεύθυνο για περίπου το 20% των συνολικών εσόδων, το οποίο δεν αφορά τα τρόφιμα.”, αποκάλυψε ο κ. Mattia Barchetti, Επικεφαλής της Market Ιntelligence στη Nomisma.
Τα δεδομένα που παρουσιάστηκαν στην Interzoo 2024 σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των Ιταλών κηδεμόνων κατοικίδιων ζωγραφίζουν μια σαφή εικόνα ενός τμήματος που έχει δείξει συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. «Αυτή η έρευνα είναι μόνο το πρώτο βήμα σε ένα μεγαλύτερο έργο, το οποίο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται καθώς πλησιάζει η Zoomark 2025», κατέληξε ο κ. Barchetti. “Η Zoomark είναι μία από τις πιο πολύτιμες εκδηλώσεις της BolognaFiere. Έχει συνοδεύσει την ανάπτυξη της βιομηχανίας κατοικίδιων ζώων για πάνω από 20 χρόνια, ερμηνεύοντας τις ανάγκες της αγοράς και προβλέποντας τις μελλοντικές τάσεις. Η ενεργή συνεργασία μεταξύ της Zoomark και της Interzoo και το γεγονός ότι διοργανώνονται εναλλάξ τα καθιστά αμφότερα αδιαμφισβήτητα γεγονότα στην Ευρώπη για τη βιομηχανία τροφίμων και φροντίδας κατοικίδιων ζώων. Ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των προϊόντων διατροφής και ευεξίας ζώων στη σύγχρονη μαζική λιανική, τον Ιούνιο θα μεταφέρουμε το Pet Pavillion στο Shenzhen ως μέρος της Marca China – άλλη μια παγκόσμια εκδήλωση της BolognaFiere αφιερωμένη στην αγορά ιδιωτικής ετικέτας“, δήλωσε ο κ. Gianpiero Calzolari, Πρόεδρος της BolognaFiere, ξεκινώντας επίσημα την αντίστροφη μέτρηση για την έκθεση. “Είμαστε βέβαιοι ότι οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να εισέλθουν στην κινεζική αγορά θα εκμεταλλευτούν αυτή τη νέα ευκαιρία με κάθε τρόπο“.