Πώς αγοράζουν οι κηδεμόνες των ζώων συντροφιάς;

Νέα έρευνα της Welldone Ltd σε συνεργασία με την Ierax Analytics.

Στην εποχή που τα σούπερ µάρκετ εξελίσσονται σε κυρίαρχοι παίκτες για κάθε είδους λιανική αγορά, είναι ιδιαίτερα σηµαντικό να µελετάµε τον καταναλωτή και το πως αποφασίζει ώστε να βρίσκουµε το σηµείο διαφοροποίησης στο sales funnel µας.

Η έρευνα έχει στόχο να καταλάβει εις βάθος τον ιδιοκτήτη κατοικίδιου και να ανιχνεύσει πως αποφασίζει για τα προϊόντα που αγοράζει για αυτό. Άλλωστε η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για τα κατοικίδια µας χαρακτηρίζεται από την αδυναµία του τελικού χρήστη να µας περιγράψει το τι θέλει, χρειάζεται και του αρέσει. Και καθώς αυτή η πληροφορία απουσιάζει, τότε πρέπει να χαρτογραφήσουµε πως αποφασίζει αντί αυτού ο αγοραστής.

Θα συνδυάσουµε ποσοτική και ποιοτική έρευνα για να έχουµε δεδοµένα αλλά και ψυχογραφήµατα καταναλωτών παράλληλα

 

 

IERAX ANALYTICS

Η ierax analytix είναι ένα boutique market research agency µε γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και µε δυνατές συνεργασίες στο τρόφιµο και ποτό όπως Lidl, Everest, Φάρµα Κουκάκη, Μακεδονικός Χαλβάς, Σαλάτες Βεζύρογλου, Corfu Beer, Beyond Meat και πολλές άλλες. Τα τελευταία 5 χρόνια ασχολούµαστε αποκλειστικά µε την έρευνα και την ανάλυση της αγοράς στον κλάδο των FMCG. Τρέχουµε ποσοτικές και ποιοτικές καταναλωτών και βοηθάµε τµήµατα µάρκετινγκ και πωλήσεων να στήσουν τη στρατηγική τους βασισµένοι σε αληθινά και ανθρώπινα δεδοµένα.