ΜΠΟΛΟΝΙΑ 10-12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Πηγή: δελτίο τύπου zoomark, Μετάφραση – Απόδοση στα ελληνικά: Καλλιρρόη Πανοπούλου
Η ZOOMARK INTERNATIONAL επιστρέφει ως φυσική έκθεση από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου 2021:
Η επιχειρηματική κοινότητα για τη βιομηχανία των κατοικίδιων ζώων θα είναι σε θέση να συναντηθεί για άλλη μια φορά, στην Μπολόνια, για τη μοναδική μεγάλη διεθνή εκδήλωση του 2021.
Η απόφαση της BolognaFiere να διοργανώσει την έκθεση το φθινόπωρο του 2021 ελήφθη μαζί με τους εκθέτες, για να ανταποκριθούν στην ανάγκη για μια διεθνή συνάντηση. Με πέντε μήνες να απομένουν μέχρι την έκθεση, ο αριθμός των εκθετών που ζήτησαν να συμμετάσχουν, καθώς και το ενδιαφέρον των διεθνών φορέων, είναι σημαντικός.
Όλοι θέλουν να παρευρεθούν μετά από μια μακρά περίοδο στην οποία η πανδημία λόγω της έκτακτης ανάγκης, έχει δοκιμάσει σοβαρά την παγκόσμια οικονομία και άλλαξε τις καθιερωμένες συνήθειες και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Είναι επίσης μια χρονιά κατά την οποία τα μικρά ζώα έχουν αναλάβει έναν ακόμη πιο κεντρικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή.
Η παρουσίαση του προγράμματος της ZOOMARK INTERNATIONAL στα διεθνή μέσα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Ιουνίου στις 11 π.μ. με μια ψηφιακή συνέντευξη τύπου ενσωματωμένη στο πρόγραμμα εκδηλώσεων της Interzoo.digital. Αυτή η ευκαιρία υψηλής ανταπόκρισης, αναγνωρίζει και παγιώνει το ρόλο της έκθεσης, αλλά και την συνεργασία της Interzoo με τη ZOOMARK INTERNATIONAL, να προωθήσουν και να συμμετάσχουν αμοιβαία ο ένας στις εκδηλώσεις του άλλου, ώστε να γίνουν όλο και πιο χρήσιμες για τις ευρωπαϊκές εταιρείες σε αυτόν τον τομέα.
ZOOMARK INTERNATIONAL 2021, ανακαλύψτε την έκθεση!
Η ZOOMARK INTERNATIONAL 2021 θα έχει μια νέα διάταξη που θα περιλαμβάνει τις αίθουσες 25, 26 και την ολοκαίνουργια 37 του Εκθεσιακού Κέντρου της Μπολόνια. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία και με πλήρη ασφάλεια, διασφαλισμένη από πρωτόκολλα και την εμπειρία της BolognFiere που ήδη τον Σεπτέμβριο του 2020, στο αποκορύφωμα της πανδημίας, κατάφερε να φιλοξενήσει μερικές από τις σημαντικότερες εκθέσεις.
Σήμερα, με την πρόοδο της εκστρατείας του εμβολιασμού σε όλο τον κόσμο και τη σταδιακή χαλάρωση των περιορισμών στα ταξίδια, οι βελτιωμένες συνθήκες υποδηλώνουν ότι η έκθεση θα είναι επιτυχής, ενώ έχουν επιβεβαιώσει και την παρουσία τους, σημαντικές εταιρίες του κλάδου από όλο τον κόσμο. Περισσότερες από 300 εταιρείες από 34 χώρες έχουν ήδη εγγραφεί στη ZOOMARK INTERNATIONAL, οι οποίες και θα προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα των πιο σημαντικών τάσεων και νέων εξελίξεων που θα χαρακτηρίσουν την αγορά και την κατανάλωση τους επόμενους μήνες. Η καινοτομία θα είναι το συνδετικό θέμα της εκδήλωσης, και όπως συμβαίνει παραδοσιακά, αυτό θα κορυφωθεί με μια σειρά από σεμινάρια και παρουσιάσεις.
Ακόμα πιο Διεθνής
Η διεθνοποίηση υπήρξε ανέκαθεν ένας από τους στρατηγικούς στόχους της ZOOMARK, η οποία, στην πιο πρόσφατη έκδοση της το 2019, είχε την παρουσία 757 εκθετών, εκ των οποίων το 67% ήταν εκτός της Ιταλίας και περισσότερους από 29.000 επισκέπτες, εκ των οποίων το 38% ήταν από το εξωτερικό. Η νέα έκδοση της έκθεσης θα ενισχύσει περαιτέρω τις δράσεις για τη διασφάλιση μιας στενότερης συνεργασίας με τις διεθνείς αγορές: Αυτή η πτυχή της έκθεσης ενισχύθηκε από τις συμφωνίες που υπογράφηκαν με τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες και θα επεκτείνουν την επιχειρηματική εμβέλεια των εταιρειών που θα βρεθούν ως εκθέτες στη Μπολόνια, ανοίγοντας τους επικοινωνία στον κόσμο. Οι BolognaFiere και Alibaba.com έχουν υπογράψει μια μοναδική συμφωνία που θα επιτρέψει επίσης στους εκθέτες της ZOOMARK INTERNATIONAL να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου B2B, η οποία συνεργάζεται με περισσότερες από 30 εκατομμύρια εταιρίες σε όλο τον κόσμο και είναι παρόν σε 149 χώρες. Αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες να ενισχύσουν το προφίλ τους και να δρομολογήσουν πολυκαναλικές εμπορικές στρατηγικές.
Οι δραστηριότητες για την ενθάρρυνση της συμμετοχής ξένων εκθετών και φορέων του κλάδου μπορούν επίσης να βασίζονται στο δίκτυο συνεργατών που προωθούν την έκθεση σε: Αφρική, Αυστρία, Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Καναδά, Κίνα, Κροατία, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Ελλάδα, Ινδία, Ιράν, Κορέα, Κοσσυφοπέδιο, Βόρεια Μακεδονία, Μεξικό, Μαυροβούνιο, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και ΗΠΑ. Τέλος, σε συνεργασία με τον ITA, τον Ιταλικό Οργανισμό Εμπορίου, η έκθεση του 2021 θα προσφέρει μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης που θα συμμετέχουν στην έκθεση.
Η έκθεση ενός κλάδου που συνεχίζει την ανάπτυξη
Η ZOOMARK INTERNATIONAL είναι μια επιτυχημένη έκθεση που αντικατοπτρίζει μια δυναμική αγορά, που χαρακτηρίζεται από θετική πρόοδο.
Τα πρώτα στοιχεία της 14ης έκδοσης της έρευνας των Assalco – Zoomark, που πραγματοποίησε η Assalco (η Ιταλική Ένωση Επιχειρήσεων Τροφίμων και Φροντίδας Κατοικίδιων Ζώων), η οποία θα παρουσιαστεί στη Μπολόνια το Νοέμβριο, παρουσιάζει την αύξηση των συνολικών πωλήσεων για τον τομέα των τροφών κατοικίδιων ζώων, οι οποίες ξεπερνούν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση αξίας 4,2% και αύξηση ανάπτυξης 2% σε σύγκριση με το 2019. Την αγορά “οδηγούν” οι τροφές για γάτες και σκύλους η οποία όπως εκτιμά η IRI, ανέρχεται σε 2.257 εκατομμύρια ευρώ για συνολικά 626 τόνους τροφών για κατοικίδια. Το μερίδιο αγοράς για τροφές για μικρότερα κατοικίδια ζώα (κυρίως πουλιά και τρωκτικά) το 2020 παρουσίασε έσοδα άνω των 12 εκατομμυρίων ευρώ.
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς της πανδημίας, η IRI παρουσίασε έντονη ανάπτυξη για τον κλάδο και στο χώρο των αξεσουάρ, της φροντίδας των ζώων συντροφιάς αλλά και των καθημερινών τους αναγκών, τα οποία περιλαμβάνουν προϊόντα υγιεινής, παιχνίδια, λουράκια, κρεβάτια, μπολ και κλουβιά πουλιών, ενυδρεία και άλλα αξεσουάρ. Το κανάλι λιανικής πώλησης το 2020 ανήλθε σε 72,8 εκατομμύρια ευρώ, μια αύξηση 2,3% σε αξία και 6,7% σε όγκο σε σύγκριση με το 2019.
Για περισσότερες πληροφορίες
www.zoomark.it