Η νέα καµπάνια είχε φέρει µεγάλο ενθουσιασµό στο marketing team, καθώς έβλεπαν τις θετικές αντιδράσεις του κόσµου στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όµως, µετά από µερικούς µήνες, ο κόσµος έδειχνε να έχει ξεχάσει την επικοινωνία αυτή και η οµάδα ήταν προβληµατισµένη.

Έχω µια ιδέα αλλά φοβάµαι να ξεκινήσω, µου εκµυστηρεύτηκε ένας φίλος. Πώς να τα καταφέρω; Έχω απέναντί µου εταιρείες µε τεράστια τµήµατα marketing, ακριβοπληρωµένους συµβούλους, εταιρείες ερευνών µε πολύ εξειδικευµένα εργαλεία κ.λπ.

H γενιά των millennials, δηλαδή όσοι έχουν γεννηθεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έως τα µέσα της δεκατετίας του 1990, αποτελεί σήµερα την πολυπληθέστερη οµάδα κηδεµόνων κατοικιδίων.