Οι περισσότεροι γονείς κατοικίδιων ζώων θέλουν να αγοράζουν τρόφιμα που είναι καλά για την υγεία και την ευημερία του ζώου τους, αλλά η επιλογή του σωστού προϊόντος και μάρκας αποδεικνύεται δύσκολη.
πηγή petsInternational
ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, 11 Μαΐου 2022: Έρευνα που διενεργήθηκε από την GlobalPETS και την Yummypets στον Καναδά, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία, υπογραμμίζει τις διαφορές στις αγοραστικές προτιμήσεις μεταξύ των καταναλωτών διαφορετικών χωρών.
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι κηδεμόνες γατών (40%) μένουν πιστοί σε μία μάρκα τροφής. Από την άλλη πλευρά, στο 37% αρέσει να πειραματίζεται και να ψάχνει συνεχώς για νέες γεύσεις ή μάρκες τις οποίες η γάτα του θα απολαμβάνει ακόμα περισσότερο.
Οι γατογονείς του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πιο πιθανό να διαφοροποιήσουν τις μάρκες και τις γεύσεις που αγοράζουν (48%), ενώ μόνο το 29% των Καναδών ακολουθεί την ίδια τακτική.
Όσον αφορά τη διατροφή, το 54% των ερωτηθέντων δίνει προτεραιότητα σε προϊόντα που είναι καλά για την υγεία της γάτας. Ωστόσο, το 62% των κηδεμόνων δυσκολεύονται να επιλέξουν ένα προϊόν που ταιριάζει με τις ανάγκες της υγείας και της διατροφής των γατών.
Οι καταναλωτές εκτιμούν επίσης αν στη γάτα αρέσει η γεύση (21%) και αν τροφή είναι καλής ποιότητας (15%). Οι κηδεμόνες γατών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ είναι εκείνοι που ανησυχούν περισσότερο για το αν αρέσει η γεύση του φαγητού στη γάτα του, ενώ οι Γάλλοι λιγότερο. Για τους Γάλλους ιδιοκτήτες, είναι πιο σημαντικό η τροφή να είναι ευεργετική για την υγεία της γάτας τους.
Αγοραστικές αποφάσεις
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι 7 στους 10 γατογονείς θέλουν να πάνε σε ένα φυσικό κατάστημα για να αγοράσουν προϊόντα διατροφής για τα αιλουροειδή τους, ενώ ανάμεσα τους, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο φτάνουν σε ποσοστό 80% και στις ΗΠΑ 79% και είναι οι πιο γνωστοί για αυτό – ακολουθούμενοι από τους Καναδούς με 65% και τους Γάλλους με 62%.
Οι μισοί από τους γατογονείς δηλώνουν ότι η ποιότητα των συστατικών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για να επιλέξουν τροφή για τη γάτα τους. Ταυτόχρονα, το 66% των ερωτηθέντων δυσκολεύεται να καταλήξει αν τα συστατικά που χρησιμοποιούνται είναι πραγματικά ευεργετικά για την υγεία του ζώου τους.
Ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας φαίνεται να είναι η μάρκα (για το 44% των κηδεμόνων). Ωστόσο, οι περισσότεροι (57%) το βρίσκουν δύσκολο να επιλέξουν μια καλή μάρκα. Οι Αμερικανοί κηδεμόνες τείνουν να καθοδηγούνται περισσότερο από το όνομα της μάρκας στις αγοραστικές τους αποφάσεις, από τους κηδεμόνες σε άλλες χώρες.
Άλλες διαφορές
Άλλες διαφορές μεταξύ των αγοραστικών συμπεριφορών και των προτιμήσεων των κηδεμόνων γατών σε διαφορετικές χώρες είναι:
• Οι Γάλλοι καταναλωτές και οι παλαιότερες γενιές είναι πιο πιθανό να μην δώσουν ποτέ λιχουδιές στα αιλουροειδή τους.
• Περίπου ένας στους πέντε κηδεμόνες στον Καναδά και τη Γαλλία βασίζουν τις αποφάσεις αγοράς τους στις συστάσεις από τους κτηνιάτρους τους. Μόνο ένας στους δέκα κηδεμόνες κάνει το ίδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
• Η τιμή είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το 34% των ερωτηθέντων. Οι κηδεμόνες γατών του Ηνωμένου Βασιλείου επηρεάζονται από την τιμή περισσότερο, ενώ οι Γάλλοι καταναλωτές ενδιαφέρονται λίγο λιγότερο για την τιμή.
• Οι κηδεμόνες του Ηνωμένου Βασιλείου τείνουν να αναζητούν τρόφιμα κατάλληλα για την ηλικία των γατών τους συχνότερα από τους κηδεμόνες σε άλλες χώρες, ενώ οι Αμερικανοί και οι Καναδοί βρίσκουν αυτή την πτυχή μικρής σημασίας.
• Ιδιοκτήτες 25-54 ετών κάνουν τις περισσότερες από τις αγορές γατοτροφών τους στο διαδίκτυο. Οι Καναδοί κηδεμόνες γατών αγοράζουν στο διαδίκτυο λιγότερο και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν σε καταστήματα λιανικής πώλησης ειδών κατοικίδιων ζώων.
• Τα προϊόντα που αναφέρουν ότι είναι χωρίς σιτηρά είναι σημαντικά για το 12% των ερωτηθέντων, κυρίως στη Γαλλία και τον Καναδά.
• Οι Βρετανοί και οι νεότερες γενιές είναι πιο ανοικτοί στην ιδέα της σίτισης των αιλουροειδών τους με εναλλακτικές πρωτεΐνες. Οι Γάλλοι ερωτηθέντες λαμβάνουν υπόψη τους την ιδέα της εναλλακτικής πρωτεΐνης λιγότερο, ενώ οι ηλικιωμένοι ερωτηθέντες είναι πολύ λιγότερο ανοιχτοί σε αυτό το θέμα.
Συνολικά, 1.776 κηδεμόνες γατών απάντησαν στην έρευνα, η οποία διενεργήθηκε το Μάρτιο.
Σχετικά με το GlobalPETS
Το GlobalPETS είναι η πηγή στην οποία θα ανατρέξει η διεθνής βιομηχανία κατοικίδιων ζώων, ώστε να πληροφορηθεί για τα νέα του κλάδου, να βρει εμπεριστατωμένες εκθέσεις και τις τελευταίες τάσεις και στοιχεία της αγοράς. Το περιοδικό – PETS International – αποτελεί την κορυφαία έκδοση B2B για τη διεθνή βιομηχανία κατοικίδιων ζώων από το 1988. Εκδίδεται έξι φορές το χρόνο και φτάνει στα χέρια πάνω από 40.000 παραγωγών στη βιομηχανία ζώων συντροφιάς σε 130+ χώρες.
Σχετικά με το YummyPets
Το Yummypets είναι ο απόλυτος διαδικτυακός προορισμός για γονείς κατοικίδιων ζώων, με περισσότερα από 3 εκατομμύρια μέλη σε όλο τον κόσμο. Ακριβώς όπως το LinkedIn λειτουργεί σαν βασική πηγή εύρεσης εργασίας, το Yummypets είναι η πηγή εύρεσης πληροφοριών για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων και τα κατοικίδια τους. Το Yummypets στοχεύει να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή πολύτιμων ιδεών από τους γονείς ζώων συντροφιάς για τη βιομηχανία κατοικίδιων ζώων.