Βασίλης Καραγιάννης

Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ JUST4DOGS ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ.

Συνέντευξη στον Βασίλη Γουλιέλμο, εκδότη

Η λατρεία ενός κηδεμόνα για το ζώο του, τον κάνει να αντιμετωπίζει τις σχετικές δαπάνες ως ανελαστικές και είναι έτοιμος να δώσει το κάτι παραπάνω, αρκεί φυσικά, να πειστεί ότι θα πάρει και το κάτι παραπάνω…

Πείτε μας δυο λόγια για σας. Από ποιο χώρο προέρχεστε;
Από μικρό παιδί, στο σχολείο ακόμη, θυμάμαι τον εαυτό μου στο βιβλιοπωλείο των γονιών μου. Εκεί πρωτοήρθα σε επαφή με τη λιανική πώληση, με τους πελάτες, παραγγελίες σε προμηθευτές και άρχισα να αποκτώ μια βασική ιδέα πως λειτουργεί το εμπόριο.
Μετά το στρατό μέχρι και σήμερα, εδώ και 24 χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τις πωλήσεις. Τα πρώτα χρόνια σαν εξωτερικός πωλητής και στη συνέχεια τελειώνοντας το μεταπτυχιακό μου στη διοίκηση επιχειρήσεων (MBA) εργάστηκα σαν στέλεχος στο χώρο των εκδόσεων και της εκπαίδευσης.

Και η ενασχόλησή σας με τον κλάδο των κατοικίδιων προς προέκυψε;
Ακούγεται κλισέ αλλά η αιτία είναι η σκυλίτσα μας η Ίρμα, που έχει και ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στην επιχείρησή μας, δοκιμάζοντας και παίρνοντας την τελική απόφαση για ένα προϊόν!
Μεγαλώνοντας την σαν πραγματικό μέλος της οικογένειάς μας, θέλαμε από την αρχή μόνο τα καλύτερα γι’ αυτήν, οπότε στραφήκαμε σε ποιοτικά, φυσικά, υγιεινά προϊόντα. Εδώ όμως ανακαλύψαμε ένα κενό στην αγορά.
Υπάρχει μια προϊοντική ομοιομορφία στα καταστήματα pet, σε αρκετά μεγάλο βαθμό θα έλεγα, γεγονός που τα κάνει να μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους. Δυσκολευτήκαμε να βρούμε κάτι διαφορετικό, οπότε είπαμε να το δημιουργήσουμε εμείς και έτσι το 2017 ξεκίνησε το just4dogs.

Σα νέος στο χώρο, με μια ενδεχομένως πιο αποστασιοποιημένη ματιά, ποια είναι η γνώμη σας για την αγορά των κατοικίδιων;
Κοιτάξτε κατά τη γνώμη μου η αγορά πάντα θα έχει τα πάνω και τα κάτω της.
Περάσαμε μια μακρόχρονη οικονομική ύφεση και πάνω που άρχισαν να στρώνουν τα πράγματα μας ήρθε και ο Covid-19. Παρόλα αυτά όμως στο χώρο του pet έχουμε ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Έχουμε αυτό που θα μπορούσε κάποιος να πει, “σκληροπυρηνικούς” πελάτες. Η λατρεία ενός κηδεμόνα για το ζώο του, τον κάνει να αντιμετωπίζει τις σχετικές δαπάνες ως ανελαστικές και είναι έτοιμος να δώσει το κάτι παραπάνω, αρκεί φυσικά, να πειστεί ότι θα πάρει και το κάτι παραπάνω. Σαν κηδεμόνες σκύλων λοιπόν και επαγγελματίες ταυτόχρονα, υπάρχουν δυο ερωτήσεις που η απάντηση τους θεωρώ, θα μας δείξει το δρόμο. Θέλουμε οι σκύλοι μας να έχουν καλύτερη υγεία και να ζήσουν περισσότερο; Θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας νέες λύσεις, ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα που βοηθούν στην ευζωία;
Ήρθε η ώρα λοιπόν για στροφή σε νέα ποιοτικά, φυσικά προϊόντα.

… ένα νέο προϊόν, 100% φυσικό με εξαιρετικά ευεργετικές ιδιότητες.
Αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα για BARF αλλά και ξηρά τροφή, μπορεί να δοθεί σκέτο σαν λιχουδιά, να το παγώσουμε και να το δώσουμε σαν παγωτό, να το ψήσουμε και να φτιάξουμε λιχουδιές…

Οπότε θα λέγατε ότι υπάρχουν θετικές προοπτικές στο χώρος μας;
Θα έλεγα σίγουρα ναι. Για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε, ο αριθμός των κατοικίδιων αυξάνεται άρα και ο αριθμός των δυνητικών μας πελατών. Παράλληλα έρευνες μας λένε ότι η τάση στα κατοικίδια ακολουθεί αυτή των ανθρώπων. Οι κηδεμόνες θέλουν την ίδια εστίαση στην υγεία και την ευεξία για τους τετράποδους φίλους τους όπως και για τον εαυτό τους.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν αυτήν την τάση και να φροντίζουν να ανταποκρίνονται στις επιθυμίες υγιεινής διατροφής των κατοικίδιων και των κηδεμόνων τους.

Προσφάτως σας είδαμε σε ζωντανή σύνδεση στο πρωινό του Mega. Πως προέκυψε αυτή η εμφάνιση;
Ναι ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και μια μοναδική εμπειρία θα έλεγα. Δεχτήκαμε ένα τηλεφώνημα από μια δημοσιογράφο του καναλιού η οποία έτυχε να δει κάποιες διαφημίσεις μας και εντυπωσιάστηκε από την ασυνήθιστη γκάμα των προϊόντων μας αλλά και την ποιότητα και την φυσικότητά τους, οπότε ήθελε να δείξει στους τηλεθεατές αυτό το διαφορετικό.

Έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω θα λέγαμε ότι η ενασχόληση σας με την χονδρική πώληση έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο;
Νομίζω πως ναι. Έχοντας υπηρετήσει για χρόνια τον χώρο της χονδρικής, θα έλεγα πως υπάρχει μεγάλη εξοικείωση με τον τρόπο λειτουργίας της.
Παράλληλα θέλουμε να περάσουμε αυτή τη διαφορετική ματιά για τον κλάδο μας και σε άλλους συναδέλφους βοηθώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της παγκόσμιας τάσης, προς το φυσικό και υγιεινό και στη χώρα μας.

Ποιο συγκριτικό πλεονέκτημα θεωρείτε ότι αποκτά ένα pet shop που θα εντάξει στη γκάμα των προϊόντων του, τα smoothies για σκύλους;
Μιλάμε για ένα νέο προϊόν, 100% φυσικό με εξαιρετικά ευεργετικές ιδιότητες για τους σκύλους. Με τα smoothies ένα κατάστημα δίνει την εικόνα, ότι ψάχνει τα καλύτερα, τα πιο “ψαγμένα” προϊόντα για τους πελάτες του. Αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα για BARF αλλά και ξηρά τροφή, μπορεί να δοθεί σκέτο σαν λιχουδιά, μπορούμε να το παγώσουμε και να το δώσουμε σαν παγωτό, μπορούμε να το ψήσουμε και να φτιάξουμε λιχουδιές, έχει πάρα πολλές εφαρμογές. Και ένα πολύ βασικό, δε χρειάζεται ψυγείο και έχει μακρινή ημερομηνία λήξης.