Mαζί με τις αλλαγές έρχονται πάντα και ευκαιρίες, ειδικά για τους πρωτοπόρους. Για αυτό το λόγο, ΤΟΛΜΑΜΕ και διοργανώνουμε για τέταρτη φορά, το επαγγελματικό συνέδριο επιχειρήσεων και εξειδικευμένων καταστημάτων ζώων συντροφιάς. Για να ορίσουμε τη θέση του κλάδου στην ευρύτερη οικονομική κατάσταση, να αντιμετωπίσουμε προβλήματα αλλά και να εκμεταλλευτούμε θετικά τις αλλαγές που έρχονται.
Με ιδιαίτερη χαρά λοιπόν σας προσκαλούμε στο 4ο Pet Congress, που θα διεξαχθεί στις 17 και 18 Μαΐου 2025 στο OTE Academy. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο συνέδριο που απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες του κλάδου των ζώων συντροφιάς, με σκοπό την ανταλλαγή γνώσεων, την ενίσχυση της επαγγελματικής δικτύωσης και την παρουσίαση νέων τάσεων και τεχνικών στον τομέα.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε:
• Στρατηγικές ομιλίες από διεθνείς και ελληνικούς ειδικούς του κλάδου
• Workshops με πρακτικές εφαρμογές και σύγχρονες τάσεις
• Case studies που θα εμπλουτίσουν τη γνώση σας και θα προσφέρουν νέες προοπτικές
Αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες, να συνδεθείτε με άλλους επαγγελματίες και να ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου. Η ελπίδα πως οι πράξεις και οι πρωτοβουλίες μας μπορούν να γράψουν μια διαφορετική ιστορία που θα έχει happy end, είναι το καύσιμο που μας κινεί. Γι’ αυτό το λόγο εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε και να προωθούμε πρωτοβουλίες που δίνουν μια πιο λαμπερή όψη στο μέλλον.
Έλα να συζητήσουμε:
• Για τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που απαιτούν αγορές με βάσει τη κερδοφορία σας, τα στοιχεία σας και την έρευνα στους σταθερούς σας πελάτες. Σίγουρα οι καταναλωτές γίνονται πιο ολιγαρκής. Αυτή η μείωση όμως δεν φαίνεται να επηρεάζει όλες τις κατηγορίες λιανικής. Στην πραγματικότητα τα περισσότερα νοικοκυριά γίνονται πιο παραδοσιακά, μονογονεϊκά με ανάγκη συντροφικότητας. Τα είδη πρώτης ανάγκης και κυρίως τα φθηνά θα είναι αυτά που θα κερδίσουν έδαφος. Τα είδη πολυτελείας ή τα πιο ακριβά θα είναι αυτά που θα είναι δύσκολο να πουληθούν όπως: έπιπλα, χαλιά, μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές κτλ. Σε αντίθεση, οι τροφές για ζώα συντροφιάς και ο κήπος φαίνεται να αντιμετωπίζουν καλά την “καταιγίδα” της κρίσης.
• Για την ανάγκη για καλύτερο προσωπικό. Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων έχουν ξεχάσει πόσο σημαντικοί είναι οι άνθρωποι που επανδρώνουν το κατάστημα τους. Πρέπει να εκπαιδεύονται και να είναι πάντα φιλόξενοι. Δυστυχώς, αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο πολλές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν.
• Για την ευελιξία τιμών και υπηρεσιών. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι η τιμή είναι η κινητήρια δύναμη και ότι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει άμεσα. Μέχρι πρότινος πολλοί έμποροι ήταν άκαμπτοι στην τιμολογιακή πολιτική τους αλλά προβλέπω μεγάλη ελαστικότητα στις τιμές. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει αναγκαστικά και μόνο εκπτώσεις αλλά και δωρεάν υπηρεσίες που θα στηρίζουν τις πωλήσεις των προϊόντων.
• Για την ανάγκη επικοινωνίας μεταξύ των ιδιοκτητών των εξειδικευμένων καταστημάτων. Κατά την άποψη μου οι μικροί ανεξάρτητοι λιανέμποροι θα δυσκολευτούν και θα αναζητήσουν υποστήριξη, για να καταφέρουν να ξεπεράσουν την οικονομική ύφεση. Το μέλλον απαιτεί έξυπνη δικτύωση μεταξύ των καταστημάτων. Το να μείνετε απομονωμένοι και να μην συνεργαστείτε με άλλους, μπορεί να αποδεικτεί πραγματικά μεγάλο λάθος.
• Για το internet και τα Social media. Τα social media θα είναι το κύριο εργαλείο μάρκετινγκ και διαφήμισης ενώ οι λιανέμποροι που δεν θα ενταχθούν γρήγορα, θα μείνουν πίσω. Η διαφήμιση πλέον θα είναι πιο στοχευμένη και η επικοινωνία πιο ξεκάθαρη.
• Για την εποχικότητα, ως ευκαιρία επικοινωνίας και διαφήμισης η οποία επιστρέφει. Θα χρειαστεί να ξεκινήσουμε να ‘γιορτάζουμε’ τις εποχές. Το εξειδικευμένο δίκτυο χρειάζεται να ξανα-αγκαλιάσει τις εποχές και να να το χρησιμοποιήσει ως ευκαιρία μαρκετινγκ.
• Για την άνεση και εμπειρία της αγοράς που απαιτούν πολλοί κηδεμόνες ζώων συντροφιάς. Οι καταναλωτές αναμένουν να τους παρέχετε άνεση αγοράς το οποίο σημαίνει ότι θα χρειαστεί να τους παρέχεται όλες τις υπηρεσίες.
Τα χρόνια που έρχονται θα είναι συναρπαστικά, γεμάτα προκλήσεις: «Απολαύστε το ταξίδι»!