Νέοι ορίζοντες Zoomark China

23 & 24 NOEMBΡΙΟΥ 2023, GUANGZHOU, KINA

Η διοργανώτρια εταιρία της Zoomark, BolognaFiere και η θυγατρική της στην Κίνα, σε
συνεργασία με την InformaMarkets China, σας παρουσιάζουν την Zoomark China, μια
νέα εκδήλωση B2B που θα σας επιτρέψει να εισέλθετε σε αυτήν την αγορά, η οποία είναι
γεμάτη ευκαιρίες, αλλά και ταυτόχρονα ιδιαίτερη με μεγάλη πολυπλοκότητα

Η Zoomark 2023 επιβεβαίωσε το ρόλο της εμπορικής έκθεσης ως θεμελιώδους πλατφόρμας
συνάντησης και επιχειρηματικής δραστηριότητας για την κοινότητα, με εξαιρετικά ποσοστά διεθνούς χαρακτήρα μεταξύ εκθετών και επισκεπτών που την καθιστούν μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις στην Ευρώπη.Η διοργανώτρια εταιρία της Zoomark, BolognaFiere και η θυγατρική της στην Κίνα, σε συνεργασία με την InformaMarkets China, σας παρουσιάζουν την Zoomark China, μια νέα εκδήλωση B2B που θα σας επιτρέψει να εισέλθετε σε αυτήν την αγορά, η οποία είναι γεμάτη ευκαιρίες, αλλά και ταυτόχρονα ιδιαίτερη με μεγάλη πολυπλοκότητα.
Η κινεζική αγορά κατοικίδιων ζώων βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη: τα τελευταία 5 χρόνια έχει αυξηθεί κατά 25%, φτάνοντας στο μέγεθος της ευρωπαϊκής αγοράς και υπόσχεται να συνεχίσει την ανάπτυξη με πολύ υψηλούς ρυθμούς τα επόμενα χρόνια.

Προεπισκόπηση της Zoomark China, που θα πραγματοποιηθεί στο Guangzhou της Κίνας στις 23 και 24 Νοεμβρίου 2023

Ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων θα πλαισιώσει το ημερολόγιο των προκαθορισμένων B2B συναντήσεων με εισαγωγείς, διανομείς και αγοραστές από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων,
πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, διανομή μεγάλης κλίμακας και λιανοπωλητές.
Χάρη στην τεχνογνωσία της ομάδας στην Κίνα και την υποστήριξη της ITA (Italian Trade Agency), η Zoomark China θα εμπλέξει φορείς λήψης αποφάσεων στην κινεζική και ασιατική αγορά, προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εξερευνήσουν το πανόραμα του ASEAN και να δημιουργήσουν νέες επιχειρήσεις. Οι εταιρείες έχουν τρεις διαφορετικές ευκαιρίες να συμμετάσχουν στην εκδήλωση:
1. Ενότητα Pet Vision: Aπλά εμφανίζοντας προϊόντα στην περιοχή που είναι αφιερωμένη σε νέα προϊόντα
2. Μέσω ενός «πίνακα» – πρόγραμμα προκαθορισμένων συναντήσεων
3. Με ένα προ κατασκευασμένο περίπτερο
Σύντομα, η διοργανώτρια εταιρία θα μας ενημερώσει με περισσότερες λεπτομέρειες και περιγραφή των τριών διαφορετικών ευκαιριών, ώστε να αξιολογήσετε τη συμμετοχή σας.