Στην Ierax Analytix στo πλαίσιo του Inspitarion Area της έκθεσης Pets Today 2024 πραγματοποιήσαμε μια πανελλαδική έρευνα για να κατανοήσουμε τις συνήθειες και τις προτεραιότητες των ιδιοκτητών κατοικίδιων. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ενδιαφέροντα στοιχεία για το πώς οι Έλληνες φροντίζουν τα κατοικίδιά τους, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Ταυτότητα της έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τις 26 Αυγούστου έως τις 2 Σεπτεμβρίου 2024, σε δείγμα 1.585 ατόμων άνω των 18 ετών, ιδιοκτητών κατοικίδιων, πανελλαδικά.
Συμπέρασμα: Η φροντίδα ως τρόπος ζωής
Τα ευρήματα της έρευνας φανερώνουν πως η φροντίδα των κατοικίδιων έχει περάσει σε ένα νέο επίπεδο, όπου οι ιδιοκτήτες αναζητούν τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ποιότητα, την τιμή, την πληροφόρηση και την προσβασιμότητα. Προτεραιότητα ειδικά στη διατροφή των κατοικίδιων είναι η ποιότητά της και μετά η βέλτιστη τιμή. Τα Pet Shops και το internet παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτήν τη διαδικασία, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις.
Η γνώμη του ιδρυτή της Ierax Analytix, Χάρη Λαλάτση
«Η φροντίδα των κατοικίδιων αντικατοπτρίζει τη βαθιά συναισθηματική σύνδεση που έχουμε μαζί τους. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι ιδιοκτήτες επενδύουν χρόνο και χρήματα για να εξασφαλίσουν την υγεία και την ευτυχία των μικρών τους φίλων. Οι τοπικές επιχειρήσεις και τα διαδικτυακά μέσα αποδεικνύονται πολύτιμοι σύμμαχοι, ενώ η συνεχής ενημέρωση και οι επιλογές που προσφέρονται ενισχύουν αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης. Το μέλλον δείχνει πως η αγορά προϊόντων για κατοικίδια θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με βάση την ποιότητα και την εξατομικευμένη φροντίδα.»
Πληροφορίες για την Ierax Analytix
Η ierax analytix είναι ένα boutique market research agency, που ιδρύθηκε από τον Χάρη Λαλάτση, με γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και με δυνατές συνεργασίες στο τρόφιμο και ποτό όπως Lidl, Everest, Φάρμα Κουκάκη, Μακεδονικός Χαλβάς, Σαλάτες Βεζύρογλου, Corfu Beer, Beyond Meat και πολλές άλλες. Τα τελευταία 5 χρόνια ασχολούμαστε αποκλειστικά με την έρευνα και την ανάλυση της αγοράς στον κλάδο των FMCG. Τρέχουμε ποσοτικές και ποιοτικές καταναλωτών και βοηθάμε τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων να στήσουν τη στρατηγική τους βασισμένοι σε αληθινά και ανθρώπινα δεδομένα.