Ακούω πολύ συχνά την έκφραση «εάν το πιστέψεις θα το πετύχεις, πίστεψε το». Η έκφραση “αν το πιστέψεις, θα το πετύχεις” είναι ένα σύνθημα που συχνά επαναλαμβάνεται, βασισμένο στη δύναμη της θετικής σκέψης και της αυτοπεποίθησης. Γράφει ο Σταύρος Μπαρούτας Leadership Expert, Author Η πεποίθηση αυτή υπογραμμίζει την ιδέα ότι…
Γιατί οι επιχειρήσεις δεν τα καταφέρνουν με τα Social Media
Πολλοί είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι αντιμετωπίζουν τα Social Media ως κάτι που «δεν αξίζει τον κόπο και το χρόνο» τους. «Δεν αποδίδουν», «δεν είδα και τίποτε παρ’ όλα τα Likes», «με φυλλάδια ή με email πετυχαίνω περισσότερα» είναι μερικές απόψεις που ακούγονται. Γράφει ο Αρσένης Πασχόπουλος Managing Partner, Just…
Λιχουδιές που συνεισφέρουν στην υγεία των κατοικιδιων
Ποια είναι η ιδανική λιχουδιά; Η ιδανική λιχουδιά είναι αυτή που: παρασκευάζεται από καλής ποιότητας συστατικά, περιέχει λίγες θερμίδες, είναι συνεπής στα συστατικά της, αρέσει στο ζώο, είναι ασφαλής, οικονομική και παρέχει την αίσθηση στον ιδιοκτήτη ότι αυτό το έξτρα-κάτι, το κάτι-σπέσιαλ, που του προσφέρει συμβάλει στην ευζωία του κατοικιδίου…
8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν προσπαθούν να σκεφτούν σαν πελάτες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι αυτοί θέλουν. Γράφει o Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης Συγγραφέας, καθηγητής, blogger, εισηγητής σεμιναρίων Σύμφωνα λοιπόν με ψυχολογικές έρευνες, υπάρχουν 8 (οκτώ) πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να…
Τι πρέπει να προσέξετε για τη δημιουργία ενός πετυχημένου eshop
Το άρθρο αυτό εξετάζει τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου eshop και τα κύρια σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς, ώστε να κατ σκευάσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο να φέρνει πωλήσεις. Γράφει ο Αρσένης Πασχόπουλος Managing Partner, Just Online Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε μέσα σε ένα άρθρο όλα τα σημεία που…
Εμπειρία Πελάτη (CX) ή Customer Sexperience!
Έχουμε πλέον ανέβει επίπεδο και παίζουμε σε προχωρημένη πίστα, σε αυτή της εμπειρίας πελάτη. Και για να συνεννοούμαστε και για να μη βαυκαλιζόμαστε ότι πρόκειται για breakthrough, η εμπειρία πελάτη δεν είναι τίποτα περισσότερο από το πώς μια επιχείρηση αλληλοεπιδρά με τους πελάτες της σε κάθε στάδιο, ξεκινώντας πριν από…
Human to Human marketing
Σε μια εποχή όπου κυρίαρχο ρόλο λαμβάνει το experiential marketing και η «οικονομία της εμπειρίας» χρειάζεται να αναρωτηθούμε αν η στρατηγική που ακολουθούμε στην στρατηγική marketing της επιχείρησής μας έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Γράφει η Βανέσα Ματσούκα Founder, Flow & Grow/Digital Detox Experience Ευχαριστούμε το www.epixeiro.gr για την ευγενική…
Petchef: Χρηματοδότηση ύψους άνω του 1 εκ. ευρώ από το SPOROS Platform
Το petchef, η πρωτοποριακή direct-to-consumer πλατφόρμα φρεσκομαγειρεμένου φαγητού για κατοικίδια, ολοκλήρωσε νέο γύρο χρηματοδότησης από το SPOROS Platform, το πρώτο circular economy impact fund στην Ελλάδα. Το petchef έχει προσφέρει ήδη πάνω από 350.000 εξατομικευμένα υγιεινά γεύματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των κατοικιδίων. Μέσα από τις εξατομικευμένες προτάσεις που δημιουργεί ο…
Το All About Cats επιστρέφει…
«Υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από την αγάπη της γάτας», αναρωτιόταν ο Κάρολος Ντίκενς περίπου 2 αιώνες πριν και εμείς στο All About Cats, το φεστιβάλ, που απαιτήσατε να γίνει θεσμός, απαντούμε πως όχι! «Love living with cats». Αγαπάμε να ζούμε με τις γάτες μας. Αυτό είναι το σύνθημα του διαδραστικού φεστιβάλ,…
Κλουβοτεχνική: O αξιόπιστος συνεργάτης για το εξειδικευμένο κατάστημα
Η Κλουβοτεχνική, ιδρυθείσα το 1982 από τους Χαράλαμπο Παπαδάκο και Σπυρίδων Βουδούρη, ξεκίνησε ως μια εταιρεία σχεδίασης και κατασκευής κλουβιών για κατοικίδια ζώα, και έχει εξελιχθεί σε έναν ηγέτη στον κλάδο των προϊόντων για τα ζώα συντροφιάς. Με 40 και πλέον χρόνια εμπειρίας, η Κλουβοτεχνική προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων…