Για τις τάσεις που αναφέρω παρακάτω, βασίστηκα κυρίως στις εμπειρίες και στη γνώση που αντλήθηκαν από τη συνεργασία μας με περισσότερες από 60 επιχειρήσεις – καλύπτοντας πολλούς κλάδους και έχοντας επαφή με διευθυντικά στελέχη marketing και πωλήσεων. Να τονιστεί ότι δεν επρόκειτο για μια «επίσημη» έρευνα αγοράς και ότι τα συγκεκριμένα στελέχη προσεγγίστηκαν με αφορμή εκπαιδευτικές συναντήσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και workshops. Όπως είναι φυσικό, για δική σας οικονομία χρόνου, προτίμησα να είμαι σύντομος και συνειδητά δεν συμπεριέλαβα εκτενέστερα σχόλια.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας. Αποτελούν βασικό μέσο επικοινωνίας με την οικογένειά μας και τους φίλους μας, αλλά και πηγή ενημέρωσης για την επικαιρότητα και για πράγματα που μας ενδιαφέρουν.

Μέσα στις δυσκολίες της περιόδου αυτής, οι επιστημονικές εξελίξεις συνεχίζουν να τρέχουν και η ενημέρωση των κτηνιάτρων πρέπει να συνεχίζεται. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη δημιουργία της Ομάδας Εργασίας Ιατρικής της Γάτας από τον κλάδο μικρών ζώων της Ελληνικής Κτηνιατρικής Εταιρείας.

Το ΔΣ της ΕΛΕΚΖΣ κατανοώντας το κλίμα αβεβαιότητας που υπάρχει στην ελληνική κοινωνία σε σχέση με τον COVID-19 αλλά και την ανησυχία των μελών της, των συνέδρων και των χορηγών, αποφάσισε ομόφωνα της διεξαγωγής του 11ου Forum σε νέες ημερομηνίες.

Στην προσπάθειά μου, προκειμένου να υπάρχει μία ενιαία και ομοιόμορφη αντιμετώπιση του θέματος της επισήμανσης των ζωοτροφών για ζώα που δεν χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τροφίμων και για να διευκολυνθούν οι επαγγελματίες του κλάδου, έγινε μία αρχική, πρώτη προσπάθεια αποκωδικοποίησης των διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσία και πρακτικής καθοδήγησης, στα τεύχη 25 και 26 των ετών 2011 και 2012 αντίστοιχα, του περιοδικού Pets Today.