Η εταιρία ερευνών κοινής γνώμης και εφαρμογών επικοινωνίας Prorata S.A. σε συνεργασία με τη Well Done διενήργησε μεγάλη πανελλαδική έρευνα τον Οκτώβριο του 2020 στην οποία συμμετείχαν 1260 άτομα άνω των 17 ετών με στόχο τη διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά και τη συνειδητότητα φροντίδας των κατοικίδιων.

Και ξαφνικά έρχεται μια υγειονομική κρίση για να δημιουργήσει ένα πλήθος ερωτημάτων, όπως: Θα πρέπει να ανησυχούμε για την οικονομία όταν διακυβεύονται ζωές; Μήπως χρειάζεται επιτέλους να “διδαχθούν” τα στυγνά και απρόσωπα οικονομικά και από άλλους κλάδους της οικονομίας; Τελικώς μπορούμε να κατανοήσουμε σωστά τις οικονομικές διαδικασίες μόνο με όρους των οικονομικών παραγόντων που κάνουν οριακές προσαρμογές ως απάντηση στα σήματα τιμών της αγοράς;

Λόγω της ιδιότητάς μου, έχω έρθει πολύ συχνά αντιμέτωπη με το γεγονός να χρειάζεται να εξηγώ γιατί το «μα για να πετύχει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα πρέπει να έχει χαμηλές τιμές κι εγώ δεν έχω περιθώρια κέρδους» είναι ένας μύθος που δεν ισχύει στην πραγματικότητα.
Σήμερα ήρθε η στιγμή να το αιτιολογήσω και δημοσίως.