Πολλοί είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι αντιμετωπίζουν τα Social Media ως κάτι που «δεν αξίζει τον κόπο και το χρόνο» τους. «Δεν αποδίδουν», «δεν είδα και τίποτε παρ’ όλα τα Likes», «με φυλλάδια ή με email πετυχαίνω περισσότερα» είναι μερικές απόψεις που ακούγονται. Γράφει ο Αρσένης Πασχόπουλος Managing Partner, Just…
Λιχουδιές που συνεισφέρουν στην υγεία των κατοικιδιων
Ποια είναι η ιδανική λιχουδιά; Η ιδανική λιχουδιά είναι αυτή που: παρασκευάζεται από καλής ποιότητας συστατικά, περιέχει λίγες θερμίδες, είναι συνεπής στα συστατικά της, αρέσει στο ζώο, είναι ασφαλής, οικονομική και παρέχει την αίσθηση στον ιδιοκτήτη ότι αυτό το έξτρα-κάτι, το κάτι-σπέσιαλ, που του προσφέρει συμβάλει στην ευζωία του κατοικιδίου…
8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν προσπαθούν να σκεφτούν σαν πελάτες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν τι αυτοί θέλουν. Γράφει o Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης Συγγραφέας, καθηγητής, blogger, εισηγητής σεμιναρίων Σύμφωνα λοιπόν με ψυχολογικές έρευνες, υπάρχουν 8 (οκτώ) πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να…
Τι πρέπει να προσέξετε για τη δημιουργία ενός πετυχημένου eshop
Το άρθρο αυτό εξετάζει τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου eshop και τα κύρια σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς, ώστε να κατ σκευάσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο να φέρνει πωλήσεις. Γράφει ο Αρσένης Πασχόπουλος Managing Partner, Just Online Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε μέσα σε ένα άρθρο όλα τα σημεία που…
Εμπειρία Πελάτη (CX) ή Customer Sexperience!
Έχουμε πλέον ανέβει επίπεδο και παίζουμε σε προχωρημένη πίστα, σε αυτή της εμπειρίας πελάτη. Και για να συνεννοούμαστε και για να μη βαυκαλιζόμαστε ότι πρόκειται για breakthrough, η εμπειρία πελάτη δεν είναι τίποτα περισσότερο από το πώς μια επιχείρηση αλληλοεπιδρά με τους πελάτες της σε κάθε στάδιο, ξεκινώντας πριν από…
Human to Human marketing
Σε μια εποχή όπου κυρίαρχο ρόλο λαμβάνει το experiential marketing και η «οικονομία της εμπειρίας» χρειάζεται να αναρωτηθούμε αν η στρατηγική που ακολουθούμε στην στρατηγική marketing της επιχείρησής μας έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Γράφει η Βανέσα Ματσούκα Founder, Flow & Grow/Digital Detox Experience Ευχαριστούμε το www.epixeiro.gr για την ευγενική…
Petchef: Χρηματοδότηση ύψους άνω του 1 εκ. ευρώ από το SPOROS Platform
Το petchef, η πρωτοποριακή direct-to-consumer πλατφόρμα φρεσκομαγειρεμένου φαγητού για κατοικίδια, ολοκλήρωσε νέο γύρο χρηματοδότησης από το SPOROS Platform, το πρώτο circular economy impact fund στην Ελλάδα. Το petchef έχει προσφέρει ήδη πάνω από 350.000 εξατομικευμένα υγιεινά γεύματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των κατοικιδίων. Μέσα από τις εξατομικευμένες προτάσεις που δημιουργεί ο…
Κλουβοτεχνική: O αξιόπιστος συνεργάτης για το εξειδικευμένο κατάστημα
Η Κλουβοτεχνική, ιδρυθείσα το 1982 από τους Χαράλαμπο Παπαδάκο και Σπυρίδων Βουδούρη, ξεκίνησε ως μια εταιρεία σχεδίασης και κατασκευής κλουβιών για κατοικίδια ζώα, και έχει εξελιχθεί σε έναν ηγέτη στον κλάδο των προϊόντων για τα ζώα συντροφιάς. Με 40 και πλέον χρόνια εμπειρίας, η Κλουβοτεχνική προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων…
INTERZOO 2024: Πλήρης επιτυχία για την 38η έκδοση!
Με περίπου 37.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 140 χώρες και πάνω από 2.150 εκθέτες από 68 χώρες, η Interzoo έχει θέσει νέα πρότυπα. Δελτίο τύπου WZF / ZZF, φωτογραφίες WZF GmbH Αλλά δεν είναι μόνο το μέγεθος της εκδήλωσης που είναι εντυπωσιακό: η ποιότητα των περιπτέρων και των προϊόντων που εκτίθενται,…
Είσαι μικρό eshop; Να πως θα ανταγωνιστείς με επιτυχία τους μεγάλους παίκτες
Εάν έχεις eshop έχεις σίγουρα κάνει στον εαυτό σου και στους συνεργάτες σου την ερώτηση “πως θα μπορούσα να κάνω τους πελάτες μου να αγοράζουν απευθείας από το eshop μου και όχι από τα marketplaces”. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 στρατηγικές προσεγγίσεις ώστε να φέρνεις πωλήσεις απευθείας στο…