Παρασκευή 04 Οκτωβρίου / Ώρες 09.00 – 13.00 (Πριν την έναρξη της έκθεσης Pets Today 2024)
Η εκδήλωση αυτή έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να αγοράσουν οι κηδεμόνες των ζώων συντροφιάς, αλλά ταυτόχρονα και να συνδέσει τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου, με ιδιοκτήτες και στελέχη εξειδικευμένων καταστημάτων (PET SHOP) σε έναν χώρο αμφίδρομης επικοινωνίας.
Η εκδήλωση θα παρουσιάσει τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας και θα διερευνήσει τις κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών, προσδιορίζοντας στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Οι σημερινοί καταναλωτές τα θέλουν όλα: εύκολες αγορές, απεριόριστη επιλογή, αξεπέραστη άνεση, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και αναμφισβήτητη αξία. Το ζητούν από τα εμπορικά σήματα (Brands) τα οποία αγοράζουν, αλλά και από τα εξειδικευμένα καταστήματα και τους ειδικούς που εμπιστεύονται. Οι κανόνες της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχουν αλλάξει και οι ηγέτες των εξειδικευμένων επιχειρήσεων πρέπει
να ξεκλειδώσουν” τα νέα δεδομένα.
Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη της τεχνολογίας προσφέρει “έξυπνα” εργαλεία και τεχνικές που δίνουν λύσεις.
Kόστος συμμετοχής: 90€ (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ)
Δήλωση Συμμετοχής
Βιογραφικά ομιλητών
*Χάρης Λαλάτσης: Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης και μετά το πέρας των στρατιωτικών του υποχρεώσεων συνέχισε στην ίδια σχολή με Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ. Από το 2008 εργάζεται αποκλειστικά στον τομέα της έρευνας και ανάλυσης, έχοντας περάσει σχεδόν από όλες τις θέσεις (συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση). Είναι πιστοποιημένο μέλος της ESOMAR, του μεγαλύτερου ερευνητικού και ελεγκτικού οργανισμού παγκοσμίως. Το 2017 αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του ερευνητικό agency, την ierax analytix, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και μέσα σε 2 χρόνια έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως η κορυφαία εταιρεία έρευνας και ανάλυσης της αγοράς στη Βόρεια Ελλάδα. Ο ίδιος συνεχίζει να ασχολείται ιδιαίτερα με το κομμάτι της ποιοτικής έρευνας, της δημιουργίας ερωτηματολογίων και των οδηγών συζήτησης καταναλωτών, ενώ η επαφή με τον κόσμο και τους συμμετέχοντες στις έρευνες παραμένει η αγαπημένη του δραστηριότητα.
**Δημήτρης Βέργας: Neurosales Practitioner, Behavioural Economist ΒA, MSc, MPS. Έχει εργαστεί στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερα απο 20 χρόνια με Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Volterra, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Euromedica, Sarakakis, Elounda Residence, Όμιλος Ακμή, Fiat Group, Ab Βασιλοπουλος, Σκλαβενίτης, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Everest, Goody’s.
Πληροφορίες για την Ierax Analytix
Η ierax analytix είναι ένα boutique market research agency, που ιδρύθηκε από τον Χάρη Λαλάτση, µε γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και µε δυνατές συνεργασίες στο τρόφιµο και ποτό όπως Lidl, Everest, Φάρµα Κουκάκη, Μακεδονικός Χαλβάς, Σαλάτες Βεζύρογλου, Corfu Beer, Beyond Meat και πολλές άλλες. Τα τελευταία 5 χρόνια ασχολούµαστε αποκλειστικά µε την έρευνα και την ανάλυση της αγοράς στον κλάδο των FMCG. Τρέχουµε ποσοτικές και ποιοτικές καταναλωτών και βοηθάµε τµήµατα µάρκετινγκ και πωλήσεων να στήσουν τη στρατηγική τους βασισµένοι σε αληθινά και ανθρώπινα δεδοµένα.
⛔ Πληροφορίες για την έκθεση
👉 Γνωρίστε τους εκθέτες μας εδώ.
👉 Κερδίστε χρόνο στην είσοδο της έκθεσης κάνοντας τώρα την προεγγραφή σας εδώ.
👉 Διαβάστε περισσότερα για την πρόσβαση στο Metropolitan Expo εδώ.
👉 Είστε επισκέπτης από τη Βόρεια Ελλάδα; Ενημερωθείτε για την Δωρεάν Μεταφορά από τη Θεσ/νίκη εδώ.