Ο Fritz Gerke αναρωτιέται…

Γνωρίζετε πόσο επηρεάζει το κέρδος σας
η τιμή πώλησης που τελικά επιτυγχάνεται;

Μόνο 1% περισσότερο περιθώριο και το κέρδος αυξάνεται κατά ένα επιβλητικό 20% με ένα προηγουμένως αναμενόμενο κέρδος 5% των καθαρών πωλήσεων. Όλα τα άλλα μέτρα, όπως η μείωση του κόστους ή η αύξηση των πωλήσεων, έχουν πολύ μικρότερη επίδραση στο κέρδος και είναι πιο δαπανηρά και χρονοβόρα! Ο τζίρος είναι το επίκεντρο σχεδόν παντού, αλλά μόνο το κέρδος σας εξασφαλίζει το αύριο, όχι το επόμενο ρεκόρ τζίρου, που μπορεί να έχει αγοραστεί ακριβά! Τα κέρδη είναι, θα λέγαμε, το κόστος επιβίωσης, λέει ο Peter F. Drucker, ο διάσημος Αμερικανός σύμβουλος επιχειρήσεων.

Χρειάζεστε καλά κέρδη για επείγουσες επενδύσεις στο μέλλον!

Σύντομα θα χάσετε τις πωλήσεις σας σε μοντέλα συνδρομής, σε καλά ηλεκτρονικά καταστήματα που προσφέρουν ολοένα και περισσότερο εξατομικευμένα προϊόντα, σε πολλά νέα μοντέλα B2C. Τα καταστήματά σας πρέπει να μετατραπούν σε κόσμους εμπειρίας με ψηφιακούς συνδέσμους, με κορυφαίο προσωπικό και ειδική γκάμα προϊόντων και νέες υπηρεσίες. Το κατάστημά σας πρέπει να αναβαθμιστεί σε μια τρίτη θέση για τους πελάτες σας, όπου θα τους φροντίζουν και θα τους φέρονται σαν επισκέπτες. Μην ξεχνάτε: αυτοί οι άνθρωποι σας δίνουν το χρόνο τους: Χρησιμοποιήστε το με τον σωστό τρόπο!
Γνωρίζετε αυτό και εργάζεστε με εστιασμένο τρόπο στην τιμολόγηση και σε μια αρχιτεκτονική τιμών που καλύπτει την προθυμία των πελατών σας να πληρώσουν για κάθε ομάδα προϊόντων; Έχετε ξεκάθαρη πολιτική τιμών και εκπτώσεων; Ακόμη και με έκπτωση 5%, πρέπει να πουλήσετε σχεδόν 15% περισσότερο για να αποφύγετε την απώλεια. Με έκπτωση 20% θα έπρεπε να πουλήσετε τα διπλάσια!
Έχοντας αυτό κατά νου, σας εύχομαι τη σωστή εστίαση και πολλές επιτυχίες!

Τα καταστήματά σας
πρέπει να μετατραπούν
σε κόσμους εμπειρίας
με ψηφιακούς συνδέ-
σμους, με κορυφαίο
προσωπικό και ειδική
γκάμα προϊόντων και
νέες υπηρεσίες

Πότε κάνατε τελευταία φορά
έναν επαγγελματικό έλεγχο
στο κατάστημα;

Ο Έλεγχος καταστήματος είναι μια εξαιρετική μέθοδος για να ελέγξετε την καταλληλόλητα του καταστήματός σας σύμφωνα με διάφορα κριτήρια. Παρόμοια με έναν έλεγχο νερού στο ενυδρείο, βλέπετε μόνο τα πραγματικά αδύναμα σημεία μετά τη δοκιμή, αλλά όχι πριν! Χωρίς συνεπείς και επαγγελματικούς ελέγχους στο κατάστημα, πολλά πράγματα παραμένουν υποκειμενική εκτίμηση ή φαντάζεται κανείς μια ποιότητα που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Ο έλεγχος καταστήματος είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να δοκιμάσετε την ιδέα ενός πρόσφατα σχεδιασμένου καταστήματος. Ο Έλεγχος Αποθήκευσης πραγματοποιείται σύμφωνα με οπτικά κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία οι αξιολογήσεις χωρίζονται ανάλογα με τις θεματικές ενότητες και στη συνέχεια αξιολογούνται με τη μορφή κλίμακας, για παράδειγμα, από το 1 έως το 10. Τα επιμέρους σημεία αξιολόγησης καταχωρούνται σε έναν πίνακα Excel και υποστηρίζονται επιπλέον από φωτογραφίες όπου είναι λογικό. Ωστόσο, υπάρχουν ήδη εφαρμογές που επιτρέπουν έλεγχο ψηφιακού καταστήματος, για παράδειγμα το Lumiform. Στην ιδανική περίπτωση, η επιταγή χωρίζεται επίσης σε ομάδες προϊόντων. Εάν εντοπιστούν μεγάλες αδυναμίες – και αυτό συμβαίνει πολύ συχνά – συνιστάται μια πιο λεπτομερής και σε βάθος έρευνα από έναν κατάλληλο σύμβουλο από τη βιομηχανία κατοικίδιων ζώων, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων διαχείρισης επιχειρήσεων. Και τότε μόλις αρχίζει η πραγματική δουλειά…Θα εκπλαγείτε ποιες νέες ιδέες θα αποκαλυφθούν και πόσες δυνατότητες υπάρχουν για βελτίωση!

Χωρίς συνεπείς και
επαγγελματικούς
ελέγχους στο κατάστημα,
πολλά πράγματα
παραμένουν υποκειμενική
εκτίμηση ή φαντάζεται
κανείς μια ποιότητα που
δεν υπάρχει στην
πραγματικότητα