Μια πλήρης σειρά 100% φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής
Ποιος θέλει να καταστρέψει τους ανταγωνιστές του;
Μια από τις σημαντικές συγκρούσεις ανά τους αιώνες ήταν αυτή της Ρώμης με την Καρχηδόνα. Μάλιστα, ως χαρακτηριστικό στιγμιότυπο καταγράφεται ο Συγκλητικός Μάρκος Πόρκιος Κάτων να κλείνει κάθε ομιλία του στη σύγκλητο με τη φράση «η Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί», ενώ υπήρξαν και φωνές όπως αυτή του Πόμπλιου Κορνήλιου Σκιπίωνα Νασικά, ο οποίος υποστήριζε ότι έπρεπε να σωθεί, γιατί εξαιτίας του φόβου που προκαλούσε στη Ρώμη, αυτή παρέμενε ενωμένη.
All About Cats: Άνοιξη 2021
Το πολυαναμενόμενο Αll About Cats σε νέες ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν για την άνοιξη του 2021
Pets Today – Φθινόπωρο 2021
Μια προσωπική επιστολή σε όλους τους εκθέτες, επισκέπτες και τους φίλους της έκθεσης Pets Today
H Hill’s Pet Nutrition στηρίζει τα αδέσποτα Ελλάδας μέσω της animalsolidarity.gov.gr
Η αποστολή της HILL’S είναι να βοηθά να εμπλουτίζονται και να επιμηκύνονται οι ιδιαίτερες σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικιδίων τους. Μας προβλημάτισε πολύ το πως η πανδημία (COVID-19) έχει μειώσει τα διαθέσιμα κεφάλαια στα καταφύγια ζώων, ειδικότερα σε μικρότερους οργανισμούς. Πολλοί από αυτούς είναι μη κερδοσκοπικοί, των οποίων…
Στα μονά έτη θα πραγματοποιείται και στο μέλλον η INTERZOO!
Η επόμενη Interzoo θα πραγματοποιηθεί στη Νυρεμβέργη από 1 έως 4 Ιουνίου 2021.
Αγορά και Ευημερία: Μια Αμφιλεγόμενη Σχέση
Γιατί να είναι “βέλτιστο” ένα σύστημα το οποίο αυξάνει μεν τον πλούτο, πλην όμως τον κατανέμει μεταξύ των μελών της κοινωνίας ανάλογα με την ικανότητα τους να πληρώσουν, τη στιγμή που η ικανότητα αυτή εξαρτάται άμεσα από τον πλούτο που διαθέτουν ήδη;
Αυτά είναι τα κορυφαία 5 social media trends!
ΝΕΕΣ SOCIAL MEDIA ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΓΙΑ BRANDS, MARKETERS ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ!
Τί ρόλο διαδραματίζουν τα συναισθήματα στο Marketing;
Εξετάζοντας σε βάθος την αγοραστική διαδικασία, αντιλαμβανόμαστε τη σπουδαιότητα των συναισθημάτων μέσα σε αυτήν.
9 επιχειρηματικές τάσεις σε περιόδους αλλαγών και προκλήσεων
Για τις τάσεις που αναφέρω παρακάτω, βασίστηκα κυρίως στις εμπειρίες και στη γνώση που αντλήθηκαν από τη συνεργασία μας με περισσότερες από 60 επιχειρήσεις – καλύπτοντας πολλούς κλάδους και έχοντας επαφή με διευθυντικά στελέχη marketing και πωλήσεων. Να τονιστεί ότι δεν επρόκειτο για μια «επίσημη» έρευνα αγοράς και ότι τα συγκεκριμένα στελέχη προσεγγίστηκαν με αφορμή εκπαιδευτικές συναντήσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα και workshops. Όπως είναι φυσικό, για δική σας οικονομία χρόνου, προτίμησα να είμαι σύντομος και συνειδητά δεν συμπεριέλαβα εκτενέστερα σχόλια.