Κλειστό λόγω…
παραλαβής εμπορευμάτων
Γράφει ο Fritz Gerke, Pet-Business Consultant
Κατά τη διάρκεια της μαθητείας μου στη δεκαετία του ’70, βρέθηκα στην πόλη Έρφουρτ (στην πρώην Λαοκρατική Δημοκρατία της Γερμανίας) με τον δάσκαλό μου λόγω σπουδών. Προς μεγάλη μου έκπληξη, περάσαμε έξω από ένα κατάστημα που ήταν κλειστό μια τυπική εργάσιμη ημέρα.
Η πινακίδα στην πόρτα έγραφε:
“Κλειστό σήμερα λόγω παραλαβής εμπορευμάτων”. Αυτή μας έδωσε την εξήγηση που έλειπε. Μου φάνηκε πολύ παράξενο τότε και χρόνια αργότερα εξακολουθούσα να αστειεύομαι με αυτή την εμπειρία. Αλλά, άραγε πόσο συχνά συμβαίνει στην πραγματικότητα στις μέρες μας να βρίσκεστε σε ένα κατάστημα και να χρειάζεστε πληροφορίες ή συμβουλές και να μην τις λαμβάνετε επειδή το
προσωπικό είναι απασχολημένο με το να τακτοποιεί τα εμπορεύματα που έχουν παραλάβει εκείνη τη μέρα και δεν έχει χρόνο για τίποτε άλλο;
Μήπως η πινακίδα και το κλειστό κατάστημα ήταν η σωστή ενέργεια;
Το κλείσιμο του καταστήματος, εκείνη την εποχή, πραγματικά αποτελούσε μια ενέργεια η οποία θεωρούταν τελικά πιο φιλική προς τον πελάτη – καταναλωτή, καθώς δεν μπορούσε, ή καλύτερα
αδυνατούσε ο πωλητής να δώσει την πλήρη προσοχή του στον πελάτη! Στις μέρες μας, πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα προκειμένου να ληφθεί ένα κατάστημα σοβαρά υπόψη από τον καταναλωτή, ως προορισμός για τα ψώνια του: Έχει γίνει πλέον ξεκάθαρο ότι οι πελάτες θέλουν να
τους φροντίζουν, και όχι απλά να τους εξυπηρετούν.
Κάθε κατάστημα πρέπει να αποτελεί έναν τόπο δημιουργίας εμπειριών δίως για τον κηδεμόνα
ενός ζώου συντροφιάς
Κάθε κατάστημα πρέπει να αποτελεί έναν τόπο δημιουργίας εμπειριών, έναν τόπο υποδοχής και αναζωογόνησης για τον πελάτη, ιδίως για τον κηδεμόνα ενός ζώου συντροφιάς, με άλλα λόγια ένας τρίτος τόπος, ένας πραγματικός τόπος συνάντησης. Διαφορετικά, μπορεί κάποιος να αγοράσει και μέσω διαδικτύου, και γιατί να μην το κάνει, οι πληροφορίες είναι συχνά καλύτερες και ευκολότερες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προϊόντων για ζώα συντροφιάς. Ένα κατάστημα τετράγωνο και πρακτικό, μπορώ να το δεκτώ, με γεμάτα ράφια, προνομιακές τιμές και μια ταμειακή μηχανή στο τέλος του διαδρόμου, πιστέψτε με αυτό δεν είναι αρκετό πια!
Σκεφτείτε τι χρειάζεται πραγματικά να βελτιώσετε ώστε να γίνει το κατάστημα σας ένας πραγματικά τρίτος εναλλακτικός τόπος αγοράς εμπειριών από τον κηδεμόνα ενός μικρού ζώου συντροφιάς!