Το πρόβλημα δεν είναι τοπικό, δεν απασχολεί μόνο τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι παγκόσμιο, καθολικό και γενικευμένο όσο το e-Commerce διογκώνεται και ωριμάζει και «βασανίζει» τόσο μικρά όσο και μεγάλα e-shop που αδυνατούν μόνα τους να βρουν μια λύση χωρίς την τεχνογνωσία μιας εταιρείας που γνωρίζει σε βάθος το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η λύση στο πρόβλημα έχει όνομα και λέγεται «εμπιστοσύνη». Πρόσφατη μελέτη του Baymard Institute εστιάζει στο κομμάτι της εμπιστοσύνης που σχετίζεται με την ασφάλεια, κυρίως δε, στο πώς οι χρήστες αντιλαμβάνονται την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας check-out και τι επηρεάζει την απόφασή τους να εμπιστευτούν τελικά το e-shop.
Σε ένα δείγμα 2.584 πελατών, το 18% απάντησαν ότι «τους τελευταίους τρεις μήνες, είχαν εγκαταλείψει μια αγορά στο check-out επειδή δεν εμπιστεύτηκαν το e-shop αρκετά για να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας». Τα μεγαλύτερα ποσοστά εμφανίστηκαν σε αυτούς που αντιμετώπισαν επιπλέον χρεώσεις στο ταμείο ή υποχρεώθηκαν στη δημιουργία νέου λογαριασμού πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής, με σημαντικό μερίδιο των ερωτηθέντων να θεωρούν εξίσου σημαντική την περιπλοκότητα της διαδικασίας.